۰
دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۵

کروکی آنلاین خسارت بیمه پارسیان عرضه شد

کروکی آنلاین خسارت بیمه پارسیان، کاملا ابتکاری و مبنایی فناورانه و نوآور دارد که علاوه بر مشتری مداری به افزایش ارزش بازار این شرکت کمک خواهد کرد.
به گزارش اخباربانک، هادی اويار حسين مدیرعامل بیمه پارسیان با تاکید بر به سیاست های این شرکت بیمه ای در حوزه محصولات استارت آپی و دانش بنیان محور، از ارائه خدمت کروکی آنلاین خسارت خبر داد و اظهار داشت: این محصول برای اولین بار در صنعت بیمه کشور و توسط بیمه پارسیان عرضه و بستری کاملا دانش بنیان و فناورانه دارد.

وی با مد نظر قرار دادن نوآورانه بودن کروکی آنلاین خسارت ادامه داد: این محصول کاملا جدید و ابتکاری  بوده و روش استفاده ای تسهیل سازی  شده دارد که همه افراد می توانند از آن بهره مند شوند.

اویار حسین ارائه این خدمت را حاصل مشارکت بیمه مرکزی و پلیس راهور با بیمه پارسیان اعلام کرد و گفت: این محصول تا یک ما دیگر عرضه شده و خسارت های کمتر از 20 میلیون تومان را پوشش می دهد.

وی عدم حضور پلیس و مراجعه به مراکز بیمه ای را از امتیازات این خدمت برشمرد و افزود:  زیاده دیده و مقصر حوادث رانندگی با نصب این برنامه بر گوشی تلفن همراه می توانند؛ اطلاعات حادثه را بارگذاری کرده و با ارسال آن، کارشناسان به برآورد خسارت اقدام کرده و مبلغ بیمه زیاندیده به حساب بانکی وی واریز می شود.

مدیرعامل بیمه پارسیان تولید این خدمت را مقدمه ای بر حمایت از شرکت ها و طرح های دانش بنیان عنوان کرد و یادآور شد: صنعت بیمه کشور بستر بسیار مناسبی برای استفاده محصولات نوآورانه فناورانه داشته به طوری بیمه مرکزی می تواند با ایجاد مقررات متحد الشکلی مسیر را برای ارائه خدمات و استفاده از این فرصت، فراهم و تسهیل سازد.

قابل ذکر است؛ پیش از این مدیرعامل بیمه پارسیان از اقدامات حمایتی دانش بنیانه این شرکت  نیز خبر داده به طوری طرح‌های دیجیتالی‌سازی فعالیت‌ها و محصولات شرکت، راه‌اندازی باشگاه مشتریان، توسعه محصولات بانکی و بیمه‌ای مانند طرح نهال زندگی پارسیان، راه‌اندازی سامانه یکپارچه نظارت و اجرای درمان (سیناد)، راه‌اندازی سامانه تعیین برخط مقصر حادثه در بیمه‌های خودرو، توسعه برنامه کاربردی چتر همراه پارسیان، راه‌اندازی سامانه فروش اینترنتی بیمه‌نامه، استقرار سیستم‌های مدیریت نظیر ۳۴۰۰۰ منابع انسانی و ISO۹۰۰۱؛ ISO۱۰۰۰۲؛ ISO۱۰۰۰۴؛ ISO۱۰۰۱۵ و ۵S و تاسیس شرکت بیمه اتکایی آوای پارس بخشی از مهمترین اقدامات بیمه پارسیان برای ورود به حوزه نوآوری های فناورانه به شمار می رود.
https://akhbarbank.com/vdccs4q4.2bqmo8laa2.html
تازه ترین اخبار