۰
طی این هفته، قانون‌گذاران پاراگوئه وتوی رییس جمهور در یک لایحه‌ی برجسته برای قوانین استخراج بیت کوین را رد کردند.
در روز چهارشنبه در مجموع، 33 سناتور به رد کردن تصمیم رییس جمهور پاراگوئه جهت وتو کردن در این لایحه، که به دنبال قانون‌گذاری بر استخراج بیت کوین در این کشور واقع در آمریکای جنوبی است، رای موافق دادند.

در ماه جولای، نهاد قانون‌گذاری پاراگوئه، لایحه‌ی ایجاد یک چارچوب قانونی و مالیاتی مشخص، که موجب می‌شود ماینرها بدانند چه جایگاهی در این کشور دارند، را تایید کرد.

سپس، بنیتز، رییس جمهور این کشور، در آن وتو کرد و ادعا کرد که استخراج رمز ارز، مصرف انرژی بالایی دارد اما بازدهی شغلی نسبتا کمی به دنبال خواهد داشت.

اما رای گیری این هفته، نشان می‌دهد که سناتورها در قانون‌گذاری پیرامون این صنعت، که در حال حاضر، فعالان آن در ناحیه‌ای در این کشور که از نظر قانونی خاکستری است فعالیت دارند، مصمم هستند. بر اساس بیانیه‌ای از کنگره‌ی این کشور، یکی از قانون‌گذاران، سناتور انریکه سالین بوزارکیس، گفت که بهتر است این صنعت رسمی شود تا بتوان بر آن مالیات وضع کرد.

دنیل روهاس، عضو کنگره، افزود که شکل‌های جدیدی از اشتغال‌زایی، از طریق صنعت رمز ارز قانون‌گذاری شده، می‌توانند در پاراگوئه ایجاد شوند.

قانون‌گذاران فکر می‌کنند که پاراگوئه می‌تواند به یک مرکز رمز ارزی تبدیل شود؛ زیرا این کشور برای ماینرهای بیت کوین، بر اثر هزینه پایین برق در این کشور، به شدت جذاب است.

معمولا استخراج بیت کوین، که به فعالیت افزودن و تایید بلاک‌های تراکنش‌ها برای بلاکچین عمومی دارایی گفته می‌شود، در مقیاس صنعتی انجام می‌شود و به رایانه‌های متعدد و انرژی زیادی نیازمند است.
منبع: Decrypt
https://akhbarbank.com/vdcb0abw.rhbzzpiuur.html
تازه ترین اخبار