۰
اخیرا آناتولی یاکوونکو، هم‌بنیان‌گذار سولانا، در صحبت با رسانه‌ی Fortune گفت که مشکلات حضانت شخصی، هنوز مانع اصلی برای پذیرش در بین جامعه هستند.
در حالی که رمز ارزها، وعده‌ی پول بدون مجوز داده‌اند، مسئولیت‌های متعدد مرتبط با ذخیره سازی امن نیز به دنبال دارند.

حضانت شخصی، به دارا بودن کلیدهای خصوصی خود به کمک کیف پول‌های گرم، یا کیف پول‌های سخت افراری، گفته می‌شود. در حال حاضر، نگهداری رمز ارز نزد خود فرد، مسئولیت بسیار سنگینی به شمار می‌رود، به همین دلیل بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند که علی‌رغم نقض شدن ذات رمز ارزها، توکن‌های خود را در صرافی‌ها نگهداری کنند.

یاکوونکو باور دارد که تا زمانی که یک راه حل سازگار با کاربر، برای حضانت شخصی وجود نداشته باشد، رمز ارزها امکان دستیابی به پذیرش کامل در میان جامعه را نخواهند داشت. با توجه به بیانات این بنیان‌گذار، مشکلات امنیتی از موانع اصلی در مسیر پذیرش در میان جامعه هستند.

سال گذشته، سولانا با تبدیل شدن به جایگزینی قابل اطمینان برای اتریوم، در قلمرو دیفای و NFTها، توجه زیادی را به خود جلب کرد. هفته گذشته، یاکوونکو پیش‌بینی کرد که NFTها می‌توانند به یک مجموعه سرگرمی بزرگ، همانند دیزنی، تبدیل شوند.

همانطور که توسط U.today گزارش شد، اخیرا یاکوونکو پیش‌بینی کرد که ارتقا به شدت مورد انتظار مرج اتریوم، اتفاق بزرگی برای رمز ارزها نخواهد بود؛ چرا که اکنون چند بلاکچین گواه سهام فعال در صنعت وجود دارند.

در روز 27 سپتامبر، وی، مصاحبه‌ای با بلومبرگ به این موضوع اشاره کرد که در حقیقت، این ارتقا، مقیاس پذیری اتریوم را بهبود نبخشیده است. در عین حال، وی به مرج، به عنوان توسعه‌ای مثبت برای صنعت اشاره کرد.
منبع: U.today
https://akhbarbank.com/vdcdno0j.yt0596a22y.html
تازه ترین اخبار