۰
چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۵

نرخ توکن سوزی شیبا، سه رقمی شد

با توجه به موسسه‌ی Shibburn، در روز پایانی هفته گذشته، نرخ توکن سوزی شیبا، سه رقمی شد و حتی برای یک لحظه، به سطح 1031 درصد رسید. در ادامه، این درصد افت کرد اما در هر صورت، هنوز در سطح بالایی قرار دارد و در حدود 800 درصد است.
علی‌رغم نرخ توکن سوزی بالا در روز یکشنبه، تعداد توکن‌های شیبا سوزانده شده، منجر به رقم کوچک 129.4 میلیون شیبا شد، که معادل 1430 دلار می‌شود. هرچند، بنا به داده‌های سایت CryptEye، طی هفته گذشته، 318.7 میلیون شیبا که معادل 3511 دلار است، به آدرس‌های مرده جهت سوزاندن توکن‌های شیبا ارسال شده است.

وضعیت مرتبط با سوزاندن چند تریلیارد ذخایر شیبا، هنوز دوپهلو است. از یک سو، این پروسه از حد انتظار سرمایه گذاران و طرفداران شیبا پایین‌تر است و از سوی دیگر، از ماه جولای سال جاری تاکنون، در مقایسه با دوره‌های پیشین، شتاب چشم‌گیری در پروسه‌ی سوزاندن شیبا دیده شده است. با این وجود، افزایش نرخ توکن سوزی، امکان سوزاندن بیش از 10.4 میلیارد شیبا، معادل حدود 115000 دلار، طی این سه ماه را فراهم نکرده است.

قطعا، پروسه و مکانیزم سوزاندن شیبا، ویژگی مهمی برای این رمز ارز است، اما در هر صورت، اکنون توجه توسعه دهندگان بر موارد دیگری متمرکز شده است.

با توجه به روند فعلی در بازار رمز ارزها، که طی آن توسعه‌های مثبت در زیر وزن تصویر کلی منفی در اقتصاد گرفتار شده‌اند، افزایش توکن سوزی شیبا منجر به حرکت قیمتی خاصی برای این توکن نخواهد شد.

در عین حال، ایجاد و بهبود پروژه‌ها، چه Shib Eternity باشد یا چه Shibarium، که می‌توانند در توکن سوزی نیز تاثیر داشته باشند، می‌تواند پایه‌ای قوی برای آینده‌ی موفقیت آمیز شیبا تشکیل دهد.
منبع: U.today
https://akhbarbank.com/vdcgtt97.ak9ut4prra.html
تازه ترین اخبار