۰
چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۵

جزئیات جشنواره «لبخند به زندگی» بیمه تعاون

محمدحسین یوسفی، سرپرست مدیریت بیمه های زندگی بیمه تعاون از آغاز به کار فصل جدید جشنواره بیمه های زندگی از «اول مهر تا پایان آذرماه» خبر داد.
جزئیات جشنواره «لبخند به زندگی» بیمه تعاون
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، محمدحسین یوسفی، سرپرست مدیریت بیمه های زندگی از آغاز به کار فصل جدید جشنواره بیمه های زندگی از «اول مهر تا پایان آذرماه» خبر داد.

یوسفی همچنین مطرح کرد: در این جشنواره برای بیمه گذاران در هر ماه 5 جایزه در نظر گرفته شده که به این ترتیب در زمان قرعه کشی مجموعاً 15 جایزه در هر فصل به خریداران بیمه های زندگی بیمه تعاون اهدا خواهد شد.

سرپرست مدیریت بیمه های زندگی بیمه تعاون همچنین تشریح کرد: افرادی که اقدام به تهیه این بیمه نامه می کنند ما به ازای هر 50 هزار تومان یک امتیاز برای تقویت شانس برنده شدن در قرعه کشی دریافت خواهند کرد.

او در ادامه مطرح کرد: «در قرعه کشی صورت گرفته برای خریداران بیمه های زندگی در سال 1400 مجموعاً 56 برگزیده داشته ایم و امیدواریم که با خدمات این بیمه نامه که در حال افزایش مداوم است بتوانیم توجه افراد بیشتری را به خرید بیمه نامه زندگی جلب کرده و بدین ترتیب نقش فرهنگسازانه ای را نیز در توسعه صنعت بیمه ایفا کنیم».

یوسفی همچنین از بازتکرار این جشنواره در سال 1401 سخن گفت و اعلام کرد که نخستین دوره جشنواره از اول تیر تا پایان شهریورماه برگزار شده و قرعه کشی برای انتخاب برندگان آن صورت خواهد پذیرفت.

قابل توجه است که خریداران بیمه زندگی تعاون در کنار «پوشش معافیت بیمه‌گزار از پرداخت حق بیمه به علت فوت در اثر حادثه»، «پوشش هزینه پزشکی در اثر حادثه»، «پرداخت خسارت در صورت ابتلا به پنج بیماری خاص شامل سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی قلب باز، سرطان، پیوند اعضای اصلی بدن»، «پرداخت هزینه به بیماران مبتلا به کرونا» و خدماتی چون «پوشش بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی و محل کار» می توانند از مزایای معرفی نامه های بیمارستانی و پرداخت خسارت ها بر اساس تعرفه های مصوب نیز برخوردار شوند.

شایان ذکر است که هم اکنون «تعداد پوشش بیماری های خاص در 4 گروه اصلی از 5 بیماری به 30 بیماری رسانده شده و در این طرح تا حداکثر 50 میلیون تومان نیز به صورت سرمایه ای پوشش داده خواهد شد».

بر این اساس «گروه اول این دسته به سرطان و پیوند مغز استخوان؛ گروه دوم به بیماری های قلبی شامل سکته مغزی، اولین سکته قلبی، جراحی آئورت و…؛ گروه سوم به بیماری های اعصاب شامل تومور و …و گروه چهارم به سایر بیماری ها شامل بیماری های وخیم کبدی و… اختصاص دارد».
https://akhbarbank.com/vdcfjjdc.w6demagiiw.html
تازه ترین اخبار