۰
زمان معارفه آنلاین شرکت ۱۱۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاری اقتصاد شهر طوبی مشخص شد تا عرضه اولیه ۲۰ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود.
اعلام زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام
جلسه معارفه شرکت سرمایه گذاری اقتصاد شهر طوبی با نماد "وطوبی" ساعت 10:30 روزهای دوشنبه و چهارشنبه 4 و 6 مهر از طریق www.wachartv.com بصورت زنده پخش خواهد شد.

براساس این گزارش ، سرمایه گذاران و اشخاص دارای مجوز مشاور سرمایه گذاری می توانند سوالات را تا ساعت 16 دوشنبه 4 مهر از طریق سامانه مختص عرضه های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.

سرمایه گذاری اقتصاد شهر طوبی 8 اسفند سال 94 بصورت سهامی خاص تأسیس و در اداره ثبت شرکت ها ثبت شد. مرکز اصلی شرکت در تهران محله صادقیه شمالی واقع شده و جزو واحدهای تجاری فرعی گروه سرمایه گذاری و مدیریت مالی میلاد شهر(سهامی خاص) و در نهایت سازمان بازنشستگی شهرداری تهران است.

سرمایه شرکت با 15 نیروی انسانی در بدو تاسیس 10 میلیارد تومان بوده که طی یک مرحله افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران به 110 میلیارد تومان رسیده است و گروه سرمایه گذاری و مدیریت مالی میلاد شهر 99.9 درصد سهام را در اختیار دارد.

هدف از تاسیس هلدینگ میلاد شهر در مجموعه سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، اصلاح ساختار سهامداری شرکت های زیرمجموعه سازمان و مشارکت در بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری در آن به جهت ایجاد یک درآمد پایدار و مستمر و قابل پیش‌بینی برای بازپرداخت مستمری بازنشستگان تحت پوشش سازمان بازنشستگان شهرداری تهران است. به همین جهت در بخش ورود به بازار سرمایه، هلدینگ میلاد شهر مبادرت به ایجاد یک شرکت سرمایه گذاری به نام اقتصاد شهر طوبی کرد که تنها شرکت سرمایه گذاری زیر مجموعه محسوب می شود.

هیات مدیره سرمایه گذاری اقتصاد شهر طوبی در نظر دارد طبق مصوبه هیات پذیرش فرابورس، افزایش سرمایه از محل سود انباشته و رساندن سرمایه ثبتی به مبلغ 300 میلیارد تومان را به مجمع پیشنهاد دهد.
https://akhbarbank.com/vdcfejdc.w6dexagiiw.html
تازه ترین اخبار