۰
نامه‌های متعددی از سوی حسابرس کل هیات چهارم امور اقتصادی و زیر بنایی دیوان محاسبات خطاب به محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن وجود دارد که ماهانه چندین نفر از کارکنان دیوان محاسبات را به بانک مسکن معرفی کرده است.
ماجرای وام 100 میلیونی بانک مسکن به کارکنان دیوان محاسبات چیست؟
به گزارش اخباربانک، در خبری اعلام شد در حالی‌ که مردم عادی برای دریافت ۴۸۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن از بانک مسکن درحال حاضر باید حدود ۱۱۱ میلیون تومان برای اوراق هزینه کنند که عملا از آن وام فقط ۳۶۹ میلیون تومان می‌ماند، اما بانک مسکن در یک اقدام قابل‌تامل  هرماه ۲۰ فقره تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی خارج از بخش مسکن، بدون رسوب و فقط با یک ضامن به کارکنان دیوان محاسبات می دهد.

بانک مسکن در واکنش به این خبر در جوابیه‌ای هر گونه تفاهمنامه میان دیوان محاسبات و بانک مسکن را به طور کامل رد کرد و وجود آن را خلاف واقع دانست.

این در حالی است که طبق اسناد نامه‌های متعددی از سوی محمدرضا کیانی حسابرس کل هیات چهارم امور اقتصادی و زیر بنایی دیوان محاسبات خطاب به محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن وجود دارد که ماهانه چندین نفر از کارکنان دیوان محاسبات را به بانک مسکن معرفی کرده است.




با وجود چنین نامه‌های واضحی مشخص نیست روابط عمومی بانک مسکن چطور در جوابیه خودش با صراحت وجود هرگونه تفاهم با دیوان محاسبات را کذب دانسته است؟ این نوع تکذیب کردن اصطلاحا مانند سیاه دانستن رنگ ماست و یا منکر شدن وجود خورشید در طول روز است!
منبع:نود اقتصادی
https://akhbarbank.com/vdcgqw97.ak9u74prra.html
تازه ترین اخبار