۰
دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۴

تداوم افت بازار رمزارزها

رمزارزها امروز ، دوشنبه به روند نزولی خود ادامه دادند که با تداوم افت دومین رمزارز بزرگ بازار ، اتر دنبال شد. همچنین ، چشم انداز تداوم سیاست های پولی انقباضی در جهان در هفته جاری بازارهای مالی را تحت تاثیر قرار می دهد.
اتریوم در ساعت 10:35 صبح به وقت سنگاپور با افت 5.6 ​​درصدی به کف قیمتی دو ماهه رسید و در حدود سطح 1302 دلاری معامله شد. بیت کوین نیز حدود 5 درصد کاهش پیدا کرد و زیر سطح 19000 دلاری معامله شد. رمزارزهایی از قبیل ریپل(XRP)، اولانچ (AVAX)و پولکادات(DOT) ، با ضرر و زیان شدیدتری مواجه شدند.

روند صعودی اتریوم از اواسط ژوئن(اواخر خرداد) به دنبال انتشار اخبار و جوسازی پیرامون ارتقاء بلاک چین اتریوم آغاز شد و پس از انجام این ارتقا ، این روند بلافاصله به اتمام رسید. در همین حال، سرمایه گذاران ، خود را برای افزایش شدید نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده در این هفته آماده می کنند.

آنتونی ترنچف(Antoni Trenchev)، یکی از بنیانگذاران شرکت وام دهی رمزارز ، Nexo در این زمینه عنوان کرد: “رویداد ارتقای اتریوم موسوم به مرج ، با توجه به کاهش قابل توجه مصرف انرژی در این شبکه ، یک «تغییر بزرگ» محسوب می شود، اما در این محیط تورمی، عوامل کلان بر همه چیز غلبه می‌کنند.”

بدیهی است که طیف گسترده ای از دارایی ها تحت فشار قرار می گیرند: سهام جهانی در آستانه از دست دادن سود های روند صعودی پیشین خود هستند که از اواسط ماه ژوئن آغاز شده بود.

بهای قراردادهای آتی سهام ایالات متحده در روز دوشنبه قرمز بود و ارزش دلار آمریکا نیز افزایش یافت.
 منبع: bnnbloomberg
https://akhbarbank.com/vdcaoena.49n0y15kk4.html
تازه ترین اخبار