۰
نمایندگی اصلی لامبورگینی در شهر آستین ، پایتخت ایالت تگزاس در حال حاضر خدمات دیگری را برای مشتریان جدید و فعلی خود ارائه می دهد. در اثر این خدمات ، امکان پرداخت با رمزارز مورد نظر مشتریان در این نمایندگی فراهم می شود.
این نمایندگی لامبورگینی هم اکنون با بیت پی( BitPay)، یکی از سرشناس ترین شرکت های رمزارزی جهان، همکاری می کند. بیت پی ، این امکان را برای مصرف کنندگان و کسب و کارها فراهم می کند که تراکنش های خود را با رمزارز انجام دهند.

این نوع تراکنش ها ،کارمزد بسیار پایینی دارند و سریع، امن و آسان هستند.

تمام مشتریانی که برای خرید خودرو وارد نمایندگی لامبورگینی شهر آستین می شوند ، می توانند با استفاده از بیت کوین ویا سایر رمزارزها خرید خود را انجام دهند.

برخی از نمایشگاه های فروش خودرو از قبیل نمایندگی لامبورگینی در شهر نیوپورت بیچ، کالیفرنیا، وگاس اتو گالری (Vegas Auto Gallery) و خانه حراج خودروهای کلکسیونی آر ام ساتبیز (RM Sotheby’s) با شرکت بیت پی در این زمینه همکاری می کنند. این شرکت پرداخت با  رمزارزهایی از قبیل بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، بیت کوین کش (BCH)، دوج کوین(DOGE)، شیبا اینو (SHIB)، لایت کوین (LTC)، ریپل (XRP)، دای (DAI)،دلار بایننس (BUSD) ، Wrapped Bitcoin(WBTC)، پکسوس (USDP) و دلار جمینای(GUSD) را فراهم می کند.
منبع:prweb
https://akhbarbank.com/vdceex8v.jh8fxi9bbj.html
تازه ترین اخبار