۰
يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۲

بازگشت ۱۳ شرکت و یک بانک به تابلوی بورس

در برابر توقف چهار نماد بورسی و فرابورسی برای برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده، ۱۳ شرکت و یک بانک بازگشایی و به تابلو معاملات بازگشتند.
بازگشت ۱۳ شرکت و یک بانک به تابلوی بورس
به گزارش اخباربانک، در پایان معاملات امروز ، نماد شرکت های سرمایه گذاری اعتبار ایران و سرمایه‌گذاری سبحان برای برگزاری مجمع سالانه، قند تربت جام برای مجمع فوق‌ العاده، تامین سرمایه لوتوس پارسیان برای جلسه هیات مدیره افزایش سرمایه، متوقف می شود.

بر این اساس، "واعتبار، وسبحان" برای تصویب صورت های مالی، "قجام" برای تطابق اساسنامه، "لوتوس" برای افزایش سرمایه 60 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی، سه شنبه هفته جاری تصمیم گیری می کنند.

همچنین نماد شرکت های قند نیشابور پس از برگزاری جلسه هیات مدیره مبنی بر تصویب افزایش سرمایه، شوکوپارس؛ کشت و صنعت آبشیرین، سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق زنجان و قزوین؛ احیاء صنایع خراسان؛ پویا زرکان آق دره؛ بانک دی؛ داروسازی تولید دارو؛ تامین سرمایه بانک ملت؛ البرز دارو؛ مهندسی نصیر ماشین؛ تولید نیروی برق آبادان پس از افشای اطلاعات با اهمیت، الحاوی و بیمه میهن پس از برگزاری مجمع سالانه و فوق‌‌ العاده، بازگشایی و به تابلو معاملات بازگشتند.
 
https://akhbarbank.com/vdcg7w97.ak9uq4prra.html
تازه ترین اخبار