۰
۱
بانک مشمول تعلیق آینده و غایب ۱۱ ماهه از تابلو معاملات درباره دلایل تاخیر در برگزاری مجامع عمومی توضیحاتی ارائه کرد.
توضیح بانک آینده درباره دلایل تاخیر در برگزاری مجامع عمومی
به گزارش اخباربانک، بانک آینده که از 28 شهریور سال گذشته با عدم رفع ابهام وضعیت اطلاعاتی، مشمول تعلیق نماد و غیبت 11 ماهه از تابلو معاملات شده درخصوص دلایل تاخیر در برگزاری مجامع عمومی ، توضیحاتی ارائه کرد .

بر این اساس، "وآیند" اعلام کرد: با توجه به پیگیری های مکرر درخصوص برگزاری مجامع عمومی صاحبان سهام به‌رغم فراز پایانی ردیف الف پیوست بند یک از صورت‌جلسه 7 اردیبهشت سال 1400 شورای پول و اعتبار درخصوص صرف‌نظر کردن از مقررات دستورالعمل تملک سهام بانک ها و مؤسسات اعتباری غیر بانکی برای صدور مجوز برگزاری مجامع عمومی موضوع ردیف ب مصوبه مذکور، برای تصویب صورت های مالی سالانه و افزایش سرمایه بانک، مراتب عدم امکان برگزاری مجامع عمومی صاحبان سهام این بانک تا حصول شفاف سازی وضعیت سهامداری طی نامه 15 دی سال 1400 از سوی بانک مرکزی ابلاغ و 18 دی سال 1400 در سامانه کدال افشا شد.

این در حالی است که تعیین تکلیف شفاف سازی وضعیت سهامداری بانک، وفق ردیف الف پیوست بند یک از صورت‌جلسه 7 اردیبهشت سال 1400 شورای پول و اعتبار بر عهده کمیته ای با مسئولیت بانک مرکزی گذاشته شده است. در این مسیر، رأی بدوی و قابل تجدید نظر دعاوی مطروحه در این خصوص طی نامه 17 اردیبهشت، منضم به تصویر دادنامه شعبه سوم دیوان عدالت اداری 19 اردیبهشت در سامانه کدال افشا شد.

تسریع در اتمام این فرآیند، متناسب با ملاحظات نهادهای نظارتی و منافع سهامداران، مورد درخواست و پیگیری مجدانه این بانک است و هرگونه پیشرفت و نتایج مأخوذه در این خصوص به قید تسریع به آگاهی عموم خواهد رسید.
https://akhbarbank.com/vdcj88eo.uqeavzsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
این بانک به تعهدات خود در مورد قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه عمل نکرده و ضمن بهره بردن از منابع عظیم و رایگان قرض الحسنه میلیاردها تومان جوایز طبق قانون باید بین صاحبان پس انداز توزیع میکرده که
اینکار صورت نکرفته است
تازه ترین اخبار