۰
جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۱
با هدف جذب ۱۰۰ میلیون دلار

شرکت گلکسی دیجیتال، صندوق رمزارزی جدیدی ایجاد کرده است

صندوق نقدینگی آلفای هلدینگ گلکسی دیجیتال، با هدف استفاده از مدیریت فعال برای قرار گرفتن در معرض گروهی بزرگتر و متنوع تر از رمزارزها، ایجاد شده است.
این صندوق تنها با سرمایه داخلی در بازه ای در جریان بازار نزولی در سه ماهه دوم افتتاح شد. کریس راین (Chris Rhine)، مدیر سبد سرمایه گذاری و استیو کورز (Steve Kurz)، رئیس مدیریت دارایی این صندوق به CoinDesk گفتند که زمان بندی ممکن است مناسب باشد و به صندوق فرصت دهد تا رکورد عملکرد اولیه بهتری را جمع آوری کند.

راین گفت: «مزیت راه اندازی در بازارهای بسیار پرنوسان، ایجاد سابقه در بازارهایی است که لزوماً فقط در زاویه 40 درجه به سمت بالا حرکت نمی کنند.» و افزود که صندوق از زمان آغاز به کار در ماه می (اردیبهشت) عملکرد بهتری داشته است.

منابع گفتند که دارایی های تحت مدیریت این صندوق در حال نزدیک شدن به 50 میلیون دلار است که از سرمایه گذاران داخلی و خارجی جمع آوری شده و پیش بینی می شود تا پایان سال از 100 میلیون دلار هم عبور کند.

راین با اشاره به اینکه این صندوق برای سرمایه گذاری های خود بر روی رمزارزهای بزرگتر و با نقدینگی بسیار بالا تمرکز خواهد کرد و از موقعیت های فروش و هر نوع توکن های سوداگرانه مانند میم کوین خودداری می کند، گفت: «ما به دنبال رمزارزهایی با بنیاد یا فاندامنتال واقعی هستیم.»
منبع: coindesk
https://akhbarbank.com/vdci3vav.t1aqv2bcct.html
تازه ترین اخبار