۰
پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۴

اولویت موسسه ملل توجه به اصل مشتری مداری است

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل گفت: هدف و اولویت اصلی موسسه ارائه خدمات نوین و توجه ویژه به اصل مشتری مداری است.
اولویت موسسه ملل توجه به اصل مشتری مداری است
به گزارش اخباربانک، حجت السلام جوادی در سفر به مازندران ضمن بیان حدیثی ازامام علی(ع) بیان داشت: به عهد ها و پیمان های خود وفادار باشید و به تعهدی که به مشتریان عزیزمیدهید پایبند باشید و برای مشتریان و رونق کسب و کار آنها مشاوری امین باشید وبا معرفی خدمات و تسهیلات موسسه مشتریان را یاری نمایید.

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل ضمن قدردانی از تلاش بی‌وقفه همکاران، استان مازندران را به دلیل دارا بودن بنادر فعال تجاری و ظرفیت های گردشگری ،کشاورزی و صنعتی مستعد رشد و توسعه سهم بازار دانست و در این زمینه گفت: مسئولین و کارکنان شعب موقعیت و ظرفیت منطقه جغرافیایی محدوده شعبه را شناسایی کنند وبا برنامه ریزی دقیق و موثر نسبت به جذب مشتریان خرد و کلان عمل نمایند.

حجت السلام جوادی ضمن بیان حدیثی ازامام علی(ع) بیان داشت: به عهد ها و پیمان های خود وفادار باشید و به تعهدی که به مشتریان عزیزمیدهید پایبند باشید و برای مشتریان و رونق کسب و کار آنها مشاوری امین باشید وبا معرفی خدمات و تسهیلات موسسه مشتریان را یاری نمایید.

وی خاطرنشان کرد: هدف و اولویت اصلی موسسه ارائه خدمات نوین و توجه ویژه به اصل مشتری مداری می باشد و می بایست فعالیت ها و رویکردها در جهت کاهش مشکلات این عزیزان باشد.

ایشان با تأکید به پرداخت تسهیلات در امر اشتغالزایی تصریح کرد :از هیچ کمک و مساعدتی در زمینه حمایت از بنگاه‌های اقتصادی خرد و کلان و اشخاص حقیقی دریغ نورزید و دقت کافی داشته باشید که در تخصیص منابع، موضوع بهداشت اعتباری تحت شعاع قرار نگیرد و تسهیلات در بازار های کاذب که باعث آسیب به کشور می گردد مصرف نشود.

ایشان ضمن بیان فرصتهایی که صندوق سرمایه گذاری اعتماد ملل برای مشتریان حقوقی دارد گفت: بر اساس فرمایش امام علی(ع) که فرصت ها مثل ابرها می گذرند، پس فرصت ها را غنیمت بشمارید، و از همه همکاران درخواست دارم تا فرصت خدمت به مردم شریف و انقلابی ایران را دارید آن را قدر بدانید و هیچ فرصتی را به رایگان از کف ندهید.
در ادامه جلسه آقای طحان ،معاونت امور شعب سخنانی را در جهت بهبود عملکرد استان بیان داشتند.
https://akhbarbank.com/vdcc04q4.2bqem8laa2.html
تازه ترین اخبار