۰
تا به امروز، مؤسسات مالی آمریکایی که می‌ خواستند هم تراکنش‌ های رمزارزی و هم خدمات بانکی سنتی را در کنار هم انجام دهند، مجبور بودند مسیری را برای خود انتخاب کنند، اما هیچ چارچوب و اصول مشخصی وجود نداشت که از آن پیروی کنند.
فدرال رزرو بعدازظهر روز گذشته دستورالعمل های رسمی را برای نظارت بر فرآیندی منتشر کرد که از طریق آن “موسساتی که انواع جدیدی از محصولات مالی را ارائه می دهند یا دارای سیستم های جدید” هستند، می توانند به اصطلاح “حساب های اصلی” دریافت کنند.

در این دستورالعمل موسسات به سه قسمت تقسیم می شوند که گروه اول متقاضیان بیمه فدرال، گروه دوم بدون بیمه فدرال اما تحت نظارت شرایط احتیاطی آن و گروه سوم شامل مؤسساتی می شود که نه بیمه فدرال هستند و نه تحت نظارت احتیاطی قرار می گیرند، بلکه مشمول «یک چارچوب نظارتی هستند که اساساً متفاوت و احتمالاً ضعیف تر از مؤسسات بیمه فدرال هستند».

«آخرین دستورالعمل صادر شده» 49 صفحه‌ ای فدرال‌ رزرو تنها یک‌ بار به کلمه «رمزارز» اشاره می‌ کند، آن هم در مورد نوع موسسات جدیدی که ممکن است تحت این دستورالعمل‌ ها به دنبال حساب‌ های اصلی باشند. اما زیرمتن اعلامیه امروز به طور انکار ناپذیری با صنعت کریپتو مرتبط است.

Custodia، یک بانک رمزارزی که توسط مدیر عامل سابق مورگان استنلی، کیتلین لانگ تأسیس شده بود، در ماه ژوئن (خرداد) از فدرال رزرو شکایت کرد و دلیل آن تأخیر 19 ماهه در پردازش درخواست بانک برای یک حساب اصلی توسط فدرال رزرو بود.

درصورتی که مدت زمان لازم برای بررسی مدارک یک حساب اصلی از سوی فدرال رزرو به یک زمان معمول پنج تا هفت روز کاری نیاز است.

با این حال، فدرال رزرو امیدوار است که دستورالعمل‌ امروز به ساده‌ سازی فرآیند بررسی درخواست برای مؤسسات جدید مانند Custodia و Kraken کمک کند.
منبع: decrypt
https://akhbarbank.com/vdcgz797.ak93n4prra.html
تازه ترین اخبار