جهش شیبا اینو و دوج کوین

24 مرداد 1401 ساعت 14:30

رمزارزهایی که شکل و شمایل سگ دارند ، در روز دوشنبه به دنبال رشد علاقه سرمایه گذاران خرد و حقیقی ، جهش یافتند.


بر اساس داده های قیمتی بلومبرگ، دوج کوین در پنج روز گذشته حدود 14 درصد رشد داشته است، در حالی که شیبا اینو تقریباً 40 درصد افزایش یافته است. این میم کوین ها درحالی سودهای خود را حفظ می کنند که بیت کوین در حدود سطح 25000 دلاری قرار دارد و اتریوم در میان خوشی بینی ناشی از آپدیت مرج که انتظار میرود در۱۵ سپتامبر(24 شهریور) اجرایی شود ، در حدود سطح 2000 دلاری معامله می شود.

هیدن هیوز(Hayden Hughes)، مدیر اجرایی شبکه معاملات اجتماعی آلفا ایمپکت(Alpha Impact)، روز دوشنبه در پیامی عنوان کرد: “دوج کوین و شیبا اینو ، هر دو در آخر هفته از مقاومت های خود عبور کردند ، این به وضوح  نشان دهنده بازگشت سرمایه‌گذاران خرد و حقیقی به بازار است.”

بر اساس داده‌های کوین گکو (CoinGecko)، برخی از شواهد در بازار رمزارزها حاکی از بازیابی این بازار است ، به طوری که ارزش کل این بازار در حال حاضر به حدود 1.2 تریلیون دلار رسیده  است است. این درحالیست که ارزش این بازار در 19 ژوئن(29 خرداد) به حدود 875 میلیارد دلار کاهش یافته بود.

نرخ تورم کمتر از حد انتظار در ایالات متحده که در هفته گذشته اعلام شد ، سرمایه گذاران را نسبت به اقدامات بعدی فدرال رزرو امیدوار کرد که این بانک می تواند سرعت چرخه افزایش نرخ بهره را کاهش دهد و در اثر آن ، دارایی های پرخطر از قبیل رمزارز ها تقویت شوند. اتریوم نیز با توجه به قرارگیری در مسیر اجرای آپدت مرج ، تحت حمایت قرار دارد.

سیسی لو(Cici Lu)، مدیر ارشد اجرایی شرکت سرمایه گذاری ون لینک پارتنرز (Venn Link Partners) روز دوشنبه در پیامی عنوان کرد:

“ارزش بازاری این نوع رمزارزها فعلا همانند اتر یوم ویا بیت‌کوین نیست، بنابراین زمانی که تقاضا برای این رمزارزها اندکی افزایش پیدا کند ، قیمت این رمزارزها پرواز خواهد کرد و سرمایه گذاران خطر پذیر بیشتری رابه خود  جذب خواهند کرد.”

هیوز از شرکت آلفا ایمپکت همچنین افزود که سرمایه گذاران باید طی این روندهای صعودی احتیاط کنند.

“معامله‌گران آلفا ایمپکت فعلا در حاشیه بازار قرار دارند و منتظرند که ببینند آیا این روند ، توجه سرمایه‌گذاران سازمانی و حقوقی که مایلند در طول این هفته معامله کنند ، را جلب می کند ویا خیر.”
 منبع: bnnbloomberg
 


کد مطلب: 86838

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/86838/جهش-شیبا-اینو-دوج-کوین

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com