۰
پس از سقوط بازار رمزارزها در ماه آوریل (فروردین)، یک مطالعه جدید نشان داد که نیجریه رتبه اول را در میان کشورهای انگلیسی زبانی دارد که بیشترین علاقه را به رمزارزها دارند.
بر اساس یافته های مطالعه انجام شده توسط Coingecko، امتیاز نیجریه 371 می باشد که از رتبه های دوم و سوم، یعنی امارات متحده عربی با 101 و سنگاپور با 110 امتیاز، بیشتر است.
 
Screenshot 2022 08 04 at 15 30 27 nigeria crypto obsession.webp WEBP Image 615 × 589 pixels 300x287 - درمیان کشورهای انگلیسی زبان، نیجریه بیشترین علاقه را به رمزارزها دارد
 
نقطه ی قابل توجه در گزارشی که توسط پلتفرم Coingecko منتشر شد، این است که بانک مرکزی نیجریه قبلا به موسسات مالی دستور داده بود تا دسترسی نهادهای رمزارزی را به اکوسیستم بانکی مسدود کنند: “نیجریه از نظر جمعیت با بالاترین سطح جستجو برای عبارات «رمزارز»، «سرمایه گذاری در رمزارزها» و «خرید رمزارز» در سرتاسر جهان در صدر فهرست قرار دارد. علاوه بر این، جمعیت نیجریه به Solana سومین ارز دیجیتال در سراسر جهان علاقه مند هستند.

رمزارزهای پرطرفدار در بریتانیا
پس از کشور آفریقای غربی، کنیا با امتیاز 143 رتبه بعدی را در لیست کشورهای آفریقایی انگلیسی زبان به دست آورده است. اما به طور کلی، کنیا در رتبه 15 قرار دارد. در رتبه ششم نیز بریتانیا با 198 امتیاز قرار دارد و رمزارزهای بیت کوین، اتریوم، و پالیگان پرطرفدارتر از همه هستند. ایالات متحده، یکی از بزرگترین بازارهای رمزارزها در جهان نیز با امتیاز 157 در رتبه دوازدهم قرار دارد.

در همین حال، بابی اونگ (Bobby Ong)، مدیر اجرایی Coingecko و یکی از بنیانگذاران آن، در نظرات خود در مورد یافته های این مطالعه گفت:

«امسال، شاهد اصلاح بزرگی نسبت به اوج‌ های چرخه صعودی قبلی هستیم که منجر به کاهش قابل توجه قیمت‌ ها در یک محیط اقتصاد کلان نابخشودنی است. این مطالعه بینش جالبی ارائه می دهد که کدام کشورها علیرغم عقب نشینی های بازار، بیشترین علاقه را به رمزارزها دارند.»

این مدیر ارشد اجرایی اضافه کرد: «به نظر می رسد کشورهایی که در صدر فهرست قرار دارند، علاقه بیشتری به خرید در این نزول دارند، بنابراین چشم انداز بلندمدت آن ها برای رمزارزها را برجسته می کند.»
منبع: news.bitcoin
https://akhbarbank.com/vdcjaaeo.uqem8zsffu.html
تازه ترین اخبار