۰
۱
پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۹

جوایز جشنواره اصناف بانک تجارت هیجان انگیزتر شد

استقبال مشتریان و اصناف از جشنواره بزرگ بانک تجارت ویژه اصناف، تعداد جوایز کمک هزینه سفر هیجان انگیز این جشنواره را از ۳ به ۱۰ جایزه افزایش داد.
جوایز جشنواره اصناف بانک تجارت هیجان انگیزتر شد
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، جشنواره بزرگ بانک تجارت ویژه اصناف برای مشتریان بخش اصناف و پرسنل بانک از ابتدای تیرماه تا پایان شهریور ۱۴۰۱ با ۱۰ جایزه کمک هزینه سفر هیجان انگیز و هزاران جایزه ارزنده دیگر در سراسر کشور در حال برگزاری است.

مشتریان بخش اصناف برای شرکت در قرعه‌کشی جایزه ویژه سفر هیجان‌انگیز باید ۱۰۰۰ امتیاز و برای ورود به قرعه‌کشی سایر جوایز ارزنده این جشنواره حداقل ۲۰۰ امتیاز کسب کنند.

افتتاح حساب ۱۰ امتیاز، داشتن حداقل ۱۰ تراکنش کارتخوان فروشگاهی در ماه ۲۰ امتیاز، انجام دست کم پنج تراکنش همراه‌بانک ۲۰ امتیاز و ماهانه پنج تراکنش اینترنت بانک ۱۰ امتیاز، مشتریان دارای دسته چک ۳۰ امتیاز، هر یک میلیون ریال میانگین موجودی حساب دو امتیاز و هر پنج میلیون ریال تراکنش خرید کارتخوان فروشگاهی یک امتیاز را برای مشتریان در بر خواهد داشت.

تمامی واحدهای صنفی فعال کشور در گروه‌های تولید، توزیعی و خدمات و رسته‌های گوناگون آن‌ها که مشتری بانک تجارت به شمار می‌روند می‌توانند با افزایش امتیاز از روش‌های فوق شانس خود را برای بهره‌مندی از جوایز این جشنواره افزایش دهند.

مشتریان بانک و همکاران می‌توانند برای اطلاع از جزئیات طرح و کسب اطلاعات تکمیلی به پایگاه اینترنتی بانک تجارت مراجعه کرده و یا از طریق برقراری تماس با مرکز ارتباط مشتریان بانک به شماره ۱۵۵۴ و مرکز ارتباط با مشتریان ایران کیش به شماره ۱۶۶۸ کسب اطلاع کنند.
https://akhbarbank.com/vdciqyav.t1aqr2bcct.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
این بانک هشت سال است تبلیغات قرض الحسنه خود را کنار گذاشته و قرعه کشی بر روی حساب های قرض الحسنه را انجام نداده است بانک سنت الهی قرض الحسنه را در این بانک خشکاندند
تازه ترین اخبار