۰
پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۶

تصویب افزایش سرمایه ۶۰ درصدی بیمه اتکایی امین

مجمع عمومی فوق العاده بیمه اتکایی امین با موضوع افزایش سرمایه در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.
تصویب افزایش سرمایه ۶۰ درصدی بیمه اتکایی امین
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بیمه اتکایی امین، مجمع عمومی فوق العاده این شرکت به منظور افزایش سرمایه با حضور بیش از ۸۱ درصد سهامداران در روز چهارشنبه ۱۲ مرداد ماه برگزار شد. با توجه به صدور مجوز توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار افزایش سرمایه ۶۰ درصدی از محل مطالبات حال شده سهامداران، آورده نقدی و اندوخته سرمایه ای مورد موافقت سهامداران قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، این مجمع با حضور موسی رضایی نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل که به ریاست خسرو حقیقی پناه رئیس هیأت مدیره بیمه اتکایی امین برگزار شد، هاشم مهریار و اسماعیل مهدوی نیا به عنوان نمایندگان ناظر وی را در برگزاری مجمع همراهی کردند؛ گفتنی است نمایندگان بازرس قانونی، بورس و اوراق بهادار به صورت حضوری و نماینده بیمه مرکزی به صورت برخط در جلسه حضور داشتند.

در جلسه مجمع عمومی فوق العاده بیمه اتکایی امین، افزایش سرمایه این شرکت از مبلغ ۵۰۰۰ میلیارد ریال به ۸۰۰۰ میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران، آورده نقدی و اندوخته سرمایه ای تصویب شد.

گفتنی است مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه اتکایی امین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در محل سالن رازی مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد و امکان حضور مجازی سهامداران از طریق مراجعه همزمان به پایگاه اطلاع رسانی شرکت فراهم و پخش شد.
https://akhbarbank.com/vdcgtu97.ak93x4prra.html
تازه ترین اخبار