چند حقیقت درباره خودرو ستاره‌های محبوب

12 مرداد 1401 ساعت 9:45


زندگی ستاره‌ها همواره مورد بحث کاربران چه در حقیقت و جه در شبکه‌های مجازی بوده و این مساله حتی باعث ایجاد شایعاتی بی‌اساس هم حول محور زندگی شخصی ستاره‌ها خواهد شد ولی خب با گسترش شبکه‌های اجتماعی دیگر خیلی حقایق پشت پرده باقی نمی‌ماند.

 
 
همه ما دوست داریم بدانیم که صاحب گران ترین خودروی دنیا کیست و همچنین افراد ثروتمند چه خودروهایی دارند. دانستن این موضوع دردی را از ما دوا نمی‌کند، اما حس کنجکاوی ما را ارضا خواهد کرد و البته راجع به این مسئله آگاهی کسب می‌کنیم. خودروهای گران قیمت بسیاری در جهان وجود دارند که هر یک از آنها زیر پای یکی از میلیاردرهای دنیا است.

جالب‌تر از همه این موضوع است که صاحبان گران ترین خودروهای ایران چه کسانی هستند و شغل آنها چیست. وبسایت گجت نیوز نگاهی به خودروهای سلبریتی های معروف ایران و جهان داشته که در ادامه می‌خوانید. با ما همراه باشید.

خودروهای کریستیانو رونالدو
چند حقیقت درباره خودرو ستاره‌های محبوب
در دنیای امروز همه ما بازیکن معروف فوتبال، کریستیانو رونالدو را می‌شناسیم و حداقل یکی از بازی‌های هیجان‌انگیز او در رئال، یوونتوس یا منچستر را دیده‌ایم. رونالدو در یک سال کاری حدود ۳۵ میلیون دلار درآمد دارد و این یعنی می‌تواند هر خودروی لوکس و لاکچری که بخواهد را داشته باشد.
از قرار معلوم رونالدو صاحب یکی از سوپرلوکس‌ترین مجموعه‌های خودرویی است و بر اساس آنچه تخمین زده شده، قیمت خودروهای وی به چندین میلیون دلار می‌رسد. با این حساب باید خاطرنشان کنیم که در لیست خودروهای این فوتبالیست اهل پرتغال، چند خودرو شاخص‌تر از بقیه هستند.
رونالدو در حال حاضر در تیم منچستر یونایتد بازی می‌کند و خودروهایی نظیر بوگاتی شیرون، رولزرویس فانتوم و لامبورگینی اونتادور دارد. همچنین از دیگر خودروهای لوکس رونالدو می‌توان به فراری لافراری اشاره کرد که به صورت اختصاصی ساخته شده و ارزشی نزدیک به ۲.۶ میلیون دلار دارد.
همان‌طور که ملاحظه کردید خودروهای رونالدو متعلق به یک یا دو برند خاص نیست و این نشان می‌دهد او تمایل چندانی برای خرید خودرو از یک برند خاص ندارد و از هر چیزی که خوشش بیاید، یک دستگاه می‌خرد. رونالدو به طور سالانه یک خودروی جدید می‌خرد و علاقه او بیشتر به سمت نمونه‌های اسپرت است.

خودروهای سایمون کاول
چند حقیقت درباره خودرو ستاره‌های محبوب
اگر برنامه تلویزیونی امریکاز گات تلنت یا همان شوی استعدادیابی آمریکا را دیده باشید با سخت‌گیرترین داور مسابقه یعنی سایمون آشنا هستید. از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به مجری‌گری، کارشناسی و تهیه‌کنندگی برنامه‌های مختلف تلویزیونی اشاره کرد. لوکس‌ترین خودرویی که در پارکینگ خانه کاول قرار دارد، بوگاتی ویرون است که ارزشی حدود ۹۵۰ هزار دلار دارد.
سایمون در برنامه الن شو اعلام کرده بود که این خودروی لوکس را تنها به توصیه یکی از دوستانش خریده و قادر است ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند. نهایت سرعت این خودرو ۴۲۰ کیلومتر در ساعت است و بر اساس آنچه منابع خبری گفته‌اند، سایمون کاول در چهار سال فقط دو مرتبه با این ماشین رانندگی کرده است.

خودروهای لیونل مسی
چند حقیقت درباره خودرو ستاره‌های محبوب
دومین فوتبالیستی که در این فهرست باید از او یاد کرد، لیونل مسی اهل آرژانتین است که عمده فعالیت خود را در تیم بارسلونا انجام داده است. هنگامی که مسی از باشگاه بارسلونا به پاریسن ژرمن رفت حواشی زیادی برای او به وجود آوردند، اما از این‌ها که بگذریم مسی مثل رونالدو عاشق برندهای مختلف و سوپر لاکچری نیست.
این بازیکن در بین کلکسیون خودروهای خود چند مدل خودروی اقتصادی و ارزان قیمت نیز دارد. از جمله ماشین‌هایی که این ستاره آرژانتینی عاشق آن است، مازراتی گرن توریسمو ام سی است و همچنین ارادت خاصی به برند آئودی دارد. برای مثال دو دستگاه از خودروهای لیونل مسی آئودی Q7 و R8 هستند.
گفتنی است که شرکت خودروسازی آئودی مدتی به عنوان اسپانسر بارسلونا بود و در آن مقطع به بازیکنان این شرکت امکان استفاده رایگان از خودروهایش را داده بود و شاید این دو محصول یادگاری این کمپانی به مسی بوده باشد. از دیگر خودروهای لوکس مسی می‌توان به تویوتا پریوس و لندکروز پرادو اشاره کرد.

خودروهای نیکولاس کیج
چند حقیقت درباره خودرو ستاره‌های محبوب
اگر اهل تماشای فیلم و سریال باشید، حتما با نیکولاس کیج آشنا هستید، زیرا او یکی از بازیگران مطرح آمریکایی است. کیج تا به امروز موفق به دریافت جایزه اسکار هم شده و نامزد دریافت جوایز بی‌شماری است. یکی دیگر از خودروهای گران قیمت دنیا زیر پای این بازیگر معروف است که فراری انزو نام دارد.
قیمت فراری مذکور که در سال ۲۰۰۲ ساخته شده نزدیک به ۷۰۰ هزار دلار و رنگ آن قرمز است. این خودرو شانس حضور یافتن در یک فیلم با بازی نیکولاس کیج را هم داشته و همچون صاحب خود شهرت جهانی یافته است. قدرت و سرعت این ماشین دیوانه‌وار است و می‌توانید با آن تا سرعت ۳۵۵ کیلومتر بر ساعت برانید.

خودروهای نیمار
چند حقیقت درباره خودرو ستاره‌های محبوب
فوتبالیست‌های ثروتمند زیادی در دنیا وجود دارند، ولی شاید خیلی از آنها علاقه چندانی به داشتن خودروهای لوکس و گران قیمت نداشته باشند. نیمار برزیلی یکی از آن بازیکن‌هایی است که ماشین باز محسوب می‌شود. البته این بازیکن نسبت به رونالدو کمتر در کنار خودروهای خود می‌ایستد و ژست عکاسی می‌گیرد، اما ماشین باز است.
گفتنی است که عدم علاقه نیمار به عکاسی با ماشین‌هایش به این معنی نیست که از خودروهای لاکچری متنفر است؛ بلکه او یک دستگاه مازراتی ام سی ۱۲ دارد که حدود ۸۰۰ هزار دلار قیمت خورده است. تعداد محدودی از این خودرو در دنیا وجود دارد و همین نکته باعث شده تا ارزش این خودرو بالا باشد.
نیمار وقتی در بارسلونا بازی می‌کرد، همچون مسی و سایر بازیکن‌های تیم و به علت قرارداد کاری این شرکت با تیم بارسلونا از خودروهای آئودی استفاده می‌کرد. یکی از خودروهای نیمار آئودی اسپایدر است که پیش‌تر دو چهره مشهور ورزش یعنی رونالدو و مسی هم سوار بر آن رویت شده‌اند.

خودروهای دیوید بکهام
چند حقیقت درباره خودرو ستاره‌های محبوب
اگر بخواهیم یکی از معروف ترین کلکسیونرهای خودرو از میان فوتبالیست‌ها را نام ببریم، بی‌شک دیوید بکهام در صدر آنها قرار می‌گیرد. البته مدتی می‌شود که بکهام از بازی در میدان کناره‌گیری کرده و مشغول فعالیت‌های دیگری است. بکهام علاقه زیادی به جمع‌آوری ماشین‌های گران قیمت دارد.
یکی از مهم‌ترین خودروهای این بازیکن سابق فوتبال، رولزرویس فانتوم دراپ هد است که خودروی لاکچری محسوب می‌شود. شاید بتوان گفت قیمت این خودرو در قیاس با سایر خودروهای این فهرست چندان هم که می‌گویند زیاد نیست و نزدیک به ۴۰۰ هزار دلار آب می‌خورد.
همان‌طور که گفتیم بکهام بارها در خودروهای متفاوتی رویت شده، زیرا همان‌طور که گفتیم او یک کلکسیونر بزرگ محسوب می‌شود. از جمله برندهای مورد علاقه او می‌توان به فراری، آئودی، بنتلی، استون مارتین، لامبورگینی، بوگاتی و پورشه اشاره کرد.

خودروهای علی دایی
چند حقیقت درباره خودرو ستاره‌های محبوب
همه ما آقای گل سابق جهان را می‌شناسیم و آن کسی نیست جز آقای علی دایی. این فوتبالیست پیشکسوت که یکی از ثروتمندترین چهره‌های مشهور ایران است دارای خودروهای لوکسی است که در ادامه به برخی اشاره می‌کنیم. اگر از طرفداران علی دایی باشید حتما به یاد دارید که در سال ۱۳۹۰ تصادف کرد و خودرویی که با آن مصدوم شد یک دستگاه پرادو بود.
چهار سال بعد زمزمه‌هایی درباره یک دستگاه خودروی مازراتی غوغای زیادی به پا کرد. علی دایی طی آن سال‌ها با یک دستگاه مازراتی رفت و آمد می‌کرد و حسابی جنجال به پا کرده بود. همچنین دیگر خودروهای لوکس و گران قیمت علی دایی از برندهایی همچون پورشه، بنز، لندکروزر و بی ام و بوده است.

خودروهای مهدی طارمی
چند حقیقت درباره خودرو ستاره‌های محبوب
دیگر سلبریتی و فوتبالیستی که در این فهرست حضور دارد، مهدی طارمی ملی پوش کشورمان است که در حال حاضر در تیم باشگاهی پورتو فعالیت می‌کند. این لژیونر ایرانی نیز دارای خودروهای لوکس و گران قیمتی است که در ادامه معرفی خواهیم کرد. لازم به ذکر است که این بازیکن وقتی در ایران بود هم سوار خودروهای لوکسی می‌شد.
یکی از خودروهای طارمی پورشه بود که به نظر می‌رسد از کشور ترکیه آن را وارد کرده بود. همچنین زمانی که به تیم الغرافه قطر راه یافت عمدتا با خودروی بی ام و زد ۴ دیده می‌شد. هم‌اکنون نمی‌دانیم که این بازیکن در تیم پورتو دارای چه مدل خودرویی است، اما زمانی که در ایران بود ثابت کرد که علاقه زیادی به خرید و نگهداری خودروهای لوکس و لاکچری دارد.

خودروهای سردار آزمون
چند حقیقت درباره خودرو ستاره‌های محبوب
همچون علی دایی، سردار آزمون نیز یک مرتبه با خودروی پورشه ماکان خود تصادف کرده بود. او با این خودرو آسیب جزئی نیز دید. گفتنی است که پس از این تصادف سردار آزمون باز هم مدل‌های دیگری از پورشه را خریداری کرد.

خودروهای علیرضا بیرانوند
چند حقیقت درباره خودرو ستاره‌های محبوب
چهارمین و آخرین سلبریتی که در این مطلب بررسی می‌کنیم علیرضا بیرانوند است که در ایران صاحب یک لکسوس ان ایکس بود. البته گفتنی است که این سلبریتی در آن زمان هم تمایل چندانی برای دیده شدن با این خودرو نداشت و به همین دلیل زیاد با این خودروی لوکس دیده نشد.
این دروازه‌بان حرفه‌ای ملی‌پوش با خودروی همسر خود که یک دستگاه پژو ۲۰۷ بود رفت و آمد می‌کرد؛ ولی در مجموع این فوتبالیست معروف همچون سایر سلبریتی‌ها از خودروهای لاکچری استفاده می‌کند.


کد مطلب: 86711

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/86711/چند-حقیقت-درباره-خودرو-ستاره-های-محبوب

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com