۰
سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۰

بازداشت ۱۱ دلال ارزی و ۱۴ بدهکار بانکی

رییس پلیس پایتخت گفت: در مرحله اخیر طرح پلیس امنیت اقتصادی، ۱۱ نفر از دلالان ارزی را شناسایی و دستگیر کردیم که از این افراد یک میلیارد تومان ارز خارجی کشف شده است.
سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح پلیس امنیت اقتصادی به خبرنگاران گفت: در ارتباط با سوء استفاده کنندگان از ارزهای مسافرتی نیز هفت نفر شناسایی و دستگیر شدند؛ همچنین ۱۴ نفر از بدهکاران بانکی هم دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت اظهارداشت: ۱۴۸ پرونده تشکیل شده و ۱۷۱ متهم در ارتباط با جرایم توزیع و حمل و نقل کالای قاچاق شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در این مرحله از طرح، ۲میلیون و ۲۲۵ هزار اقلام کالای قاچاق کشف و ۶ هزار و ۶۴۸ هزار لیتر فرآورده های قاچاقی نیز توقیف شد.

رییس پلیس تهران بزرگ همچنین از شناسایی و توقیف ۴۱ خودروی شوتی خبر داد و گفت: ۳۷ نفر در رابطه با فرار مالیاتی شناسایی و دستگیر شدند که رقم فرار مالیاتی این افراد ۹۰۰ میلیارد تومان بوده است.

وی از شناسایی و انهدام ۷۶ باند سرقت از منزل، زورگیر و موبایل قاپ خبر داد و گفت: ۳۵۲ نفر از سارقین شهر تهران دستگیر شدند که ۲۳۵ نفر از افرادی که در این مرحله از طرح کاشف دستگیر شدند سابقه دار هستند.

رییس پلیس پایتخت اظهارداشت: ۷۶ باند سارق منزل، زورگیر و موبایل قاپ شناسایی و منهدم شدند همچنین ۷۰۰ فقره سرقت مختلف کشف شد.

وی با بیان اینکه سارقان شیوه‌ها و شگردهای خود را به روز می‌کنند، گفت: از لحظه‌ای که سرقت رخ می‌دهد تا لحظه‌ای که فرایند پی جویی جرم انجام می‌شود پلیس به دنبال کشف آن جرم است همچنین مردم توجه داشته باشند سارقین شیوه‌های خود را به روز می‌کنند و مردم باید هوشیار باشند تا فریب آنها را نخورند.
https://akhbarbank.com/vdcaw0na.49niw15kk4.html
تازه ترین اخبار