بانک ایران زمین، بازار منطقه ای را در اختیار گرفت

11 مرداد 1401 ساعت 11:26

مدیرعامل بانک ایران زمین گفت: مدیران ما در استان ها با درایت و دانش توانستند بازار منطقه خود را در اختیار گیرند.


به گزارش اخباربانک، عبدالمجید پورسعید با اعلام این خبر افزود: از مدیران می خواهم تا با برگزاری جلسات منظم با همکاران استان در ارتقا سطح علمی آنها در زمینه های مختلف همچون بانکداری مدرن، بخشنامه ها و دستورالعمل های بانک این روند و مسیر را ادامه دهند.

وی ایجاد تجربیات جدید برای مشتریان را از اولویت های مهم این بانک دانست و اظهارداشت: دیگر معنا و مفهوم بانکداری در نظام بانکی، تغییر کرده است. امروز بر اساس نیاز مشتری، سرویس به صورت اختصاصی طراحی می شود و در اختیار آن قرار داده می شود. علائق، اولویت ها و سبک زندگی مشتریان مورد بررسی قرار می گیرد و بر اساس آن خدمات مختص آنها ارائه می شود.

پورسعید محور اصلی بانک را سرمایه انسانی و همکاران بیان کرد و گفت: بانک ایران زمین طی چند سال گذشته با اتکا به جوانان متخصص، با انگیزه و خلاق توانست گام های بزرگی در مسیر ارتقا و پیشرفت نظام بانکی در کشور و همینطور معرفی چهره جدیدی از ارائه سرویس های بانکی را ارائه کند.

وی فعالیت اقتصادی امروزی را مبتنی بر شبکه های مجازی بیان کرد و افزود: کسب وکار ها در حال تغییر و تبدیل به یک فضای دیجیتالی هستند. در نتیجه اقتصاد امروز اقتصادی دیجیتالی است که از طریق شــبکه های اجتماعی این امکان را به کســب وکارها می دهد تا ارتباط مســتقیم بین بانک و مشتریان برقرار کنند و این یک امتیاز مثبت برای دو طرف خواهد بود که در محیطی متفاوت و جذاب فعالیت کنند و به سمت پیشرفت و رونق بیشتر اقتصادی کشور قدم برداشته شود.

به نوشته بنکر، مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به اینکه ، کلید ارائه خدمات بانکداری دیجیتال از سال ها پیش در این بانک زده شد خاطرنشان کرد:  با تشکیل تیم های متخصص از همکاران فعال در بانک و برگزاری جلسات متعدد در این زمینه و همچنین سفر به کشورهایی که در زمینه ارائه خدمات بانکداری دیجیتال صاحب نظر بودند و بررسی عملکرد آنان، توانستیم نیاز مشتریان را بسنجیم و خدماتی درخور شأن آنان ارائه بدهیم.

وی تقویت اقتصاد دیجیتال در کشور را عامل اصلی توسعه کسب و کار در کشور دانست و افزود: در عصری که کسب و کارها فارغ از هیچ خط کشی و مرزی در کل دنیا در حال فعالیت هست، ما به عنوان یک نهاد مالی تمام تلاش خود را کرده ایم تا در جهت حمایت از این کسب و کارها که بیشترین قشر فعال در این زمینه جوانان کشورمان هستند، قدم برداریم.


کد مطلب: 86696

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/86696/بانک-ایران-زمین-بازار-منطقه-اختیار-گرفت

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com