۰
مدیرعامل جدید سرمایه گذاری مهر اقتصاد ایرانیان که یکی از بزرگترین نهادهای فعال بازار سرمایه به شمار می رود بعد از سه سال تغییر کرد و کمانی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی جانشین مدرس خیابانی شد.
به گزارش فارس، شرکت سرمایه گذاری مهر اقتصاد ایرانیان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه موسسه مالی و اعتباری مهر و از جمله بازیگران اصلی بازار های پول و سرمایه بشمار می رود. این شرکت که زمانی حضوری موثر و تعیین کننده در بورس داشت و هم اکنون از جمله مالکان حقوقی شرکت های بورسی چون تایدواتر، ایرالکو، فولادمبارکه، توسعه معادن روی، توس‌گستر، بانک پارسیان ، تراکتورسازی و غیره است.

براساس این گزارش، آخرین تحولات این مجموعه که دارای ارزش ۵ هزار میلیارد تومانی است نشان می دهد.

محمدرضا مدرس خیابانی که ۲۹ دی ۸۸ جانشین عیسی رضایی شده بود،بعد از سه سال از مدیریت سرمایه گذاری مهر اقتصاد ایرانیان کنار رفت تا محمود کمانی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ( که از آبان ۸۹ به این سمت منصوب شده ) به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شود.


مدرس خیابانی در گفت‌و‌گو با فارس ضمن تائید این خبر گفت: کمانی از امروز کاتر خود را در سرمایه‌گذاری مهر اقتصاد ایرانیان آغاز کرده است.

کمانی دانش آموخته مهندسی الکترونیک از دانشگاه علم و صنعت و نیز کارشناسی ارشد مهندسی هسته ای دانشگاه صنعتی امیرکبیر است. از سوابق اجرایی وی می توان به مدیریت اداره کل فرستنده های رادیویی و همچنین مدیریت اداره کل ارتباطات زمینی و ماهواره ای سازمان صدا و سیما اشاره کرد. وی همچنین ریاست هیئت مدیره شرکت گسترش انرژی نوین وابسته به سازمان گسترش و فعال در زمینه ساخت نیروگاه های هسته ای، عضویت در هیئت امنای موسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی، عضویت در هیئت مدیره گروه خودرو سازی سایپا و ریاست شورای سیاست گذاری مراکز آموزش سازمان گسترش را در کارنامه سوابق شغلی خود دارد.

از سوابق علمی وی نیز می توان به راه اندازی ماهواره آسیاست به عنوان سیگنال رسانی رزرو ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی سراسر کشور، مدیریت بیش از ۵۰ پروژه تحقیقاتی در زمینه برودکست، آی تی، فیبرنوری و تجهیزات ماهواره‌ای، ریاست شورای سیاست گذاری کانون ایده های صنعتی سازمان گسترش و ارائه مقاله در سمینارهای تخصصی مدیریت و منابع انسانی اشاره کرد.
https://akhbarbank.com/vdch.mn6t23n-qftd2.html
تازه ترین اخبار