این خودرو یک‌باره ۱۰میلیون تومان گران شد

29 تير 1401 ساعت 11:09


خبرآنلاین: آن‌طور که فعالان بازار خودرو عنوان می‌کنند، در حال حاضر بازار خودرو در حالت سردرگم قرار دارد و در عین حال‌، هنوز کاهش قیمت دلار اثر مثبتی روی این بازار نداشته است.

 
 در حالی سفر ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه و رجب‌طیب اردوغان، رییس‌جمهور ترکیه بسیاری از بازارها از جمله طلا، سکه و ارز را وارد فاز کاهشی کرد که بازار خودرو در فاز احتیاط قرار گرفت.

آن‌طور که فعالان بازار خودرو عنوان می‌کنند، در حال حاضر بازار خودرو در حالت سردرگم قرار دارد و در عین حال‌، هنوز کاهش قیمت دلار اثر مثبتی روی این بازار نداشته است.

گزارش‌ها از روند بازار نشان می‌دهد که قیمت اغلب خودروها روند افزایشی به خود گرفته است. با این حال، فعالان بازار خودرو عنوان می‌کنند که هم‌اکنون خرید و فروش خودرو در حد صفر است و متقاضیان بسیار کمی در بازار دیده می‌شوند.

با این حال گزارش‌ها نشان می‌دهد که قیمت سمند LX EF7 در بازار با افزایش دو میلیون تومانی قیمت مواجه شد و به ۳۱۸ میلیون تومان رسید. اما قیمت سمند LX EF7 دوگانه‌سوز با افزایش ۱۰ میلیون تومان قیمت روبه‌رو شد و ۳۷۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

هنچنین پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ از ۱۷۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۷۹ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای پژو نیز افزایش قیمت‌ها رخ داده است، به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۸۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۸۴ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۲۹۲ میلیون تومان به ۲۹۴ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این بازه زمانی ۳ میلیون تومان گران شده است و ۳۰۴ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای دنا موجود در بازار، دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۴۰۲ میلیون تومان به ۴۰۷ میلیون تومان افزایش یافته است. در بین خودروهای رانا نیز رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ از ۲۹۹ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است.


کد مطلب: 86498

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/86498/این-خودرو-یک-باره-۱۰میلیون-تومان-گران

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com