۰
چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۸

بیت‌کوین وارد کانال ۱۹هزار دلاری شد

با وجود آنکه بیت کوین از پایین‌ترین قیمت خود، ۱۹ هزار و ۴۴۵ دلار، در ۲۴ ساعت گذشته برگشته است اما کماکان زیر ۲۰ هزار دلار معامله می‌شود.
هر عدد بیت کوین در حال حاضر ۱۹ هزار و ۷۲۷ دلار و ۴۳ سنت قیمت خورده است که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۱.۳۹ درصد نوسان قیمتی داشته است؛ بالاترین قیمت این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ هزار و ۴۳۲ دلار بوده است و پایین ترین قیمت آن نیز ۱۹ هزار و ۴۴۵ دلار بوده است.

نوسانات اخیر قیمت بیت کوین باعث شد ارزش بازار توکن به ۳۷۶,۶۰۹,۲۹۸,۵۰۷.۸۹ دلار برسد. تا اینجای سال، بیت کوین نسبت به بالاترین قیمت خود تغییری معادل ۵۷.۳۵- درصد داشته است.

بیت کوین اولین ارز دیجیتال غیرمتمرکز جهان است که بدون نظارت یک مقام مرکزی معامله می‌شود؛ شبکه بیت کوین در ژانویه ۲۰۰۹ توسط یک برنامه نویس کامپیوتری ناشناس یا گروهی از برنامه نویسان با نام مستعار "ساتوشی ناکاموتو" راه اندازی شد.

هر بیت کوین از ۱۰۰ میلیون ساتوشی (کوچکترین واحدهای بیت کوین) تشکیل شده است که باعث می شود بیت کوین منفرد تا هشت رقم اعشار تقسیم شود. این بدان معناست که هر کسی می تواند کسری از بیت کوین را با کمتر از یک دلار آمریکا خریداری کند.
https://akhbarbank.com/vdcfemdc.w6dv0agiiw.html
تازه ترین اخبار