۰
به منظور بازدید از شعب و دیدار با همکاران ، محمد حسینی کنارویی مدیر امور شعب استانها و علی فتاحی مدیر امور توسعه سرمایه انسانی به استان گیلان سفر کردند.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین،  در این سفر مدیران ارشد بانک از شعب استان بازدید کرده و ضمن دیدار با همکاران، از نزدیک در جریان مسائل و دیدگاه‌های آنان قرار گرفتند.

در ادامه جلسه‌ای با حضور روسا و معاونین شعب به منظور بررسی عملکرد شعب برگزار شد. حسینی کنارویی نیروی انسانی را دارایی ارزشمند بانک اعلام کرد و گفت: برای موفقیت باید نیروی انسانی موفقی ساخته شود که دغدغه‌های سازمانی را بشناسد و این امر مستلزم آموزش‌های صحیح و تلاش در جهت رشد و تعالی شعب و نهایتا بانک ایران زمین است.

مدیر امور شعب استان‌ها افزود: با تلاش و کوشش در سال جاری گیلان جایگاه مطلوبی در بخش جذب منابع به خود اختصاص داده است که امیدواریم همکاران بتوانند همین مسیر را تا پایان سال ادامه دهند.

در ادامه جلسه مدیر امور توسعه سرمایه انسانی مطالبی در خصوص وضعیت رفاهی کارکنان، احکام و انتصابات، آموزش پرسنل و اهداف آتی بانک در زمینه طبقه بندی مشاغل بیان کرد.

در پایان این جلسه محمدجواد انوجی مدیر شعب منطقه گزارشی از عملکرد و وضعیت شعب در اختیار مدیران و کارکنان قرار داد.
https://akhbarbank.com/vdcaouna.49nii15kk4.html
تازه ترین اخبار