۰
شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۷

ایستگاه بعدی بیت‌کوین کجاست؟

بیت‌کوین حتی پس از سقوط بیش از ۷۰ درصد، هنوز هیچ نوع قدرتی برای بازگشت را نشان نمی‌دهد. قیمت در حال حاضر پس از یک بازگشت کوچک از ۱۷.۵ هزار دلار در چند هفته پیش همچنان آهسته در مسیر نزول است.
به گزارش ایسنا به نقل از کوین، ارزش ۱۷.۵ هزار دلار در صورتی که به سمت نزول پیش رود، یک مقاومت کلیدی در نظر گرفته خواهد شد. بر این اساس، می‌توان کاهش بیشتر به محدوده ۱۵ هزار دلار حتی سطوح پایین‌تر را نیز در میان‌مدت پیش‌بینی کرد. با این حال، یک شکست غیرواقعی و برگشت سریع نیز امکان‌پذیر است، الگویی که می‌تواند در کوتاه‌مدت یک رالی را آغاز کند. حتی بر اساس این پیش‌بینی، سطوح مقاومت ایستای ۲۴ هزار دلار و ۳۰ هزار دلار و میانگین متحرک ۵۰ روزه که در حال حاضر حدود ۲۶ هزار دلار است، موانع مهمی خواهند بود به همین دلیل قبل از اینکه قیمت به بالای سطح ۳۰ هزار دلار برسد، احتمال برگشت صعودی بسیار کم است.

در بازه زمانی چهار ساعته، قیمت در محدوده ۱۷ تا ۲۰ هزار دلار تثبیت می‌شود و الگوی مثلثی تشکیل می‌دهد که می‌تواند یک معکوس یا یک الگوی ادامه دهنده باشد. اهداف شکست صعودی منطقه ۲۴ هزار دلاری سپس منطقه ۳۰ هزار دلاری است که پرچم نزولی قبلی در آن شکل گرفت.

از سوی دیگر، شکست نزولی باعث می‌شود که قیمت به سرعت به سمت ۱۷.۵ هزار دلار کاهش یابد. شاخص قدرت نسبی (اندیکاتور RSI) نیز مقادیر زیر ۵۰ درصد را نشان می‌دهد که به تسلط نسبی خرس‌ها اشاره دارد. این ساختار نشان می‌دهد که احتمال شکست نزولی نسبتا بالاتر است.

روند نزولی بی‌رحمانه بیت‌کوین در چند ماه گذشته منجر به ضررهای قابل‌توجهی برای سرمایه‌گذاران شده است حتی دارندگان بلندمدت، گروهی که معمولا سکه‌های خود را در زمان سود خرج می‌کنند، در حال حاضر متوجه ضرر شده‌اند. این رفتار اغلب در آخرین مرحله از یک بازار نزولی رخ می‌دهد، دوره‌ای که در آن حتی دارندگان درازمدت شروع به فروش وحشتناک یا تسلیم شدن می‌کنند.

این دارندگان معمولا مقادیر زیادی بیت‌کوین دارند زیرا احتمالا سکه‌های خود را با قیمت‌های پایین‌تر انباشته کرده‌اند و برای مدت طولانی نگه داشته‌اند. بنابراین، آنان عرضه قابل‌توجهی را به بازار تزریق می‌کنند که معمولا آخرین سقوط بازار نزولی را آغاز می‌کند.

در نهایت، زمانی که پول هوشمند این سکه‌های ارزان را جمع می‌کند، سطح پایین شکل می‌گیرد. شاخص نسبت سود کوتاه‌مدت (SOPR) دارندگان بلندمدت، شدت سود یا زیان تحقق یافته توسط این گروه را نشان می‌دهد. این معیار در حال حاضر به زیر یک می‌رسد که نشان می‌دهد دارندگان بلندمدت روزانه متوجه ضرر می‌شوند و نشان دهنده درد و کاهش بیشتر در کوتاه‌مدت و پایین آمدن احتمالی در آینده نزدیک است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۸۶۳.۵۵ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۴.۱۶ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۲.۴۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۶۳ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۳.۶۱ میلیارد دلار است که ۱۱.۶۸ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۶۳ میلیارد دلار است که ۸.۸۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۷.۱۳ میلیارد دلار است که ۸۹.۸۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۲۰ صبح به وقت شرقی)
 این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۱۹ هزار و ۱۵۹.۴۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۶۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۷۴ درصد کاهش
۲- اتریوم
قیمت: هزار و ۰۴۳.۸۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۵۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱۴.۰۵ درصد کاهش
 ۳- بایننس کوین
قیمت: ۲۱۴.۷۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۰۹ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۰۲ درصد کاهش
۴- تتر
قیمت: ۰.۹۹۸۹ دلار 
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۴ درصد کاهش
۵- سولانا
قیمت: ۳۲.۲۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۷.۲۹ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۱.۶۷ درصد کاهش
۶- کاردانو
قیمت: ۰.۴۴۶۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۲۹ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۰.۴۹ درصد کاهش
۷- ریپل
قیمت: ۰.۳۱۱۲ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۳۴ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۴.۹۹ درصد کاهش
۸- پولکا دوت
قیمت: ۶.۶۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۸۲ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۷.۹۶ درصد کاهش
۹ - یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۳ درصد افزایش
۱۰- دوج کوین
قیمت: ۰.۰۶۶۳۲ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۷۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۵۵ درصد کاهش
https://akhbarbank.com/vdcjh8eo.uqemizsffu.html
تازه ترین اخبار