۰
هیجان‌انگیزترین بازی‌هایی که هیچ نیازی به اینترنت ندارند
گجت‌نیوز: قطعاً تا به حال برای شما هم پیش آمده است، در موقعیتی قرار بگیرید که به کمی بازی کردن بدون اینترنت با گوشی خود نیاز پیدا کنید. مثلاً وقتی در یک سفر هستید و به اینترنت دسترسی ندارید، در پرواز هستید و نمی‌توانید به اینترنت متصل شوید و یا مشغول انجام کارهای روزانه خود هستید. بازی های آفلاین زیادی وجود دارد که می‌توانید روی اندروید نصب کنید و وقت خود را با آن‌ها بگذرانید.
 
بسیاری از ما این روزها زندگی کردن بدون اینترنت را نمی‌توانیم تصور کنیم. ما حتی انتظار داریم در معابر و اماکن عمومی هم از Wi-Fi رایگان برای متصل ماندن استفاده کنیم. اما بی‌شک هیچ کسی از اینکه حجم اینترنت دیتا بسوزاند خوشحال نخواهد شد، ولی بازی‌های آنلاین دقیقاً برخلاف خواسته ما، مثل ضربان قلب از اینترنت استفاده می‌کنند. بنابراین گاهی اوقات بد نیست بازی های آفلاین را هم تجربه کنید.

در ادامه فهرست نخست از بهترین بازی های آفلاین اندروید را گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید روی گوشی خود نصب کرده و ساعت‌ها سرگرم شوید.

بهترین بازی های آفلاین برای گوشی‌های اندرویدی
Monument Valley ۲
هیجان‌انگیزترین بازی‌هایی که هیچ نیازی به اینترنت ندارند (1)
یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اندرویدی، Monument Valley 2 است که با گرافیک زیبا و گیم پلی چالش‌برانگیز خودش توانسته جوایزی را دریافت کند. دومین نسخه بازی دره یادبود، بروزرسانی ارزشمندی نسبت به نسخه اول آن است. این بازی چالشی شما را به فکر فرو خواهد برد تا پازل‌ها را حل کرده و به مراحل بعدی بروید.
فقط اولین بار که قصد دارید بازی را اجرا کنید به اینترنت نیاز خواهید داشت. از آن به بعد اجرای این عنوان هیچ نیازی به اینترنت ندارد.
Stardew Valley
هیجان‌انگیزترین بازی‌هایی که هیچ نیازی به اینترنت ندارند (1)
این یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید در زمینه شبیه‌ساز کشاورزی است. گیم پلی بازی شاید در نخستین نگاه ساده به نظر برسد و شما تصور کنید که فقط باید چند محصول بکارید و از یک جفت مرغ و خروس جوجه کشی کنید؛ اما خیلی زود جذب این بازی خواهید شد.
Stardew Valley از آن دسته بازی‌هایی است که می‌توانید ساعت‌ها آن را بدون اتصال به اینترنت بازی کنید و اصلاً متوجه گذر زمان نشوید.
Fallout Shelter
هیجان‌انگیزترین بازی‌هایی که هیچ نیازی به اینترنت ندارند (1)
عناوین استراتژی لحظه‌ای نمی‌توانند خیلی بازی‌های آفلاین ایده‌آلی باشند، اما استثنا هم بین آن‌ها وجود دارد و Fallout Shelter یکی از آنهاست. این بازی بر اساس سری بازی‌های محبوب شرکت Bethesda ساخته شده و به خاطر گیم پلی آسان ولی در عین حال درگیرکننده خودش جوایز متعددی را کسب کرده است.
در این بازی شما باید پناهگاه زیرزمینی خودتان را بسازید و از ساکنین آن مراقبت کنید. البته این به همین راحتی‌ها هم نیست، شما باید منابع جمع‌آوری کنید و هرچیزی را برای مراقبت از ساکنین در برابر زمین نابود شده‌ی بالای پناهگاه به کار بگیرید.
Civilization VI – Build A City
هیجان‌انگیزترین بازی‌هایی که هیچ نیازی به اینترنت ندارند (1)
نسخه موبایل بازی Civilization VI یکی دیگر از عناوین محبوب استراتژی است که در آن باید برای رشد خود تلاش کنید. نقشه این بازی شامل مناطق مختلفی است که نیروهای قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای به چالش کشیدن شما در آنجا حضور دارند.
این یک بازی آفلاین خوب برای اجرا روی دستگاه‌های اندرویدی با نمایشگری بزرگ است.
Alto’s Odyssey
هیجان‌انگیزترین بازی‌هایی که هیچ نیازی به اینترنت ندارند (1)
احتمالاً بسیاری از شما بازی Alto’s Adventure را به خاطر میاورید که از قضا آن هم یکی از بهترین بازی‌های آفلاین هم بود. Alto’s Odyssey هم مثل آن نسخه، یک بازی دونده بدون پایان است؛ با این تفاوت که به جای اسنوبورد کردن در کوهستان، باید در صحرا با سندبورد حرکت کنید.
موسیقی متن این بازی هم یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت آن محسوب می‌شود. اگر به وای فای دسترسی ندارید، این یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.
Minecraft
هیجان‌انگیزترین بازی‌هایی که هیچ نیازی به اینترنت ندارند (1)
ماین کرافت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان است که کمک بزرگی به ارتقا سطح بازی‌های اندرویدی کرده است. این بازی به شما اجازه می‌دهد در دنیایی به گشت و گذار بپردازید که تمامی ندارد و می‌توانید در هر جایی، هر چیزی که خواستید را بسازید. فقط تصورات خودتان می‌تواند جلویتان را بگیرد.
بدون دسترسی به اینترنت ساعت‌ها به ساخت سازه‌ها بپردازید و وقتی به اینترنت دسترسی پیدا کردید، به یک سرور عمومی وصل شوید یا با دوستان خود بازی کنید.
GRID Autosport
هیجان‌انگیزترین بازی‌هایی که هیچ نیازی به اینترنت ندارند (1)
اگر به بازی‌های اتومبیلرانی علاقه‌مندید، پس حتماً GRID Autosport را هم دوست خواهید داشت. شما می‌توانید از بین حالت‌های مختلف مسابقه، اتومبیل‌ها و جاده‌ها گزینه مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. گرافیک این بازی هم عالی است و هرگز حس یک بازی ضعیف موبایلی به شما دست نمی‌دهد.
Asphalt ۸
هیجان‌انگیزترین بازی‌هایی که هیچ نیازی به اینترنت ندارند (1)
بازی‌های سری آسفالت شرکت Gameloft همیشه تجربه خوب ماشین‌های مسابقه‌ای را به ما هدیه داده‌اند. آسفالت ۸ هم از این قائده مستثنی نیست. بیش از ۳۰۰ لایسنس اتومبیل و موتورسیکلت وجود دارد که می‌توانید با آن‌ها در بیش از ۷۵ جاده به صورت آفلاین و آنلاین برانید. این بازی هم دارای حالت تک نفره و هم چند نفره است.
حالت تک نفره این بازی بدون وای فای عالی کار می‌کند. در عین حال هر زمانی که به اینترنت دسترسی داشتید می‌توانید آنلاین با دوستانتان هم بازی کنید.

بهترین بازی های آفلاین برای گوشی‌های اندرویدی
 
Once Upon a Tower
هیجان‌انگیزترین بازی‌هایی که هیچ نیازی به اینترنت ندارند (2)
به عنوان یک پرنسس باید راه فرار از قلعه را پیدا کنید و از چنگال اژدها بگریزید. Once Upon a Tower یک بازی پلتفرمر است که شما در آن باید تلاش کنید از قلعه خارج شوید. در این مسیر هم دشمنان و هیولاهای زیادی سر راهتان قرار خواهند داشت.
البته زمان هم اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که اگر کار از کار بگذرد و اژدها بفهمد شما در حال فرار هستید، همه جا را با آتش وجودش شعله‌ور می‌کند. شما عاشق سبک این بازی خواهید شد. و از آنجا که یک بازی آفلاین است، پس خیلی خوب است که می‌توانید در هر کجا و هر زمان آن را بازی کنید.
Sea Battle ۲
هیجان‌انگیزترین بازی‌هایی که هیچ نیازی به اینترنت ندارند (2)
بازی کارتی قدیمی Battleship را به خاطر میاورید؟ اکنون یک بازی آفلاین اندرویدی به نام Sea Battle 2 توسعه پیدا کرده که دقیقاً همان بازی را در دنیای دیجیتال شبیه‌سازی می‌کند. کشتی‌های شما و دشمنتان روی یک نقشه شبکه‌ای قرار می‌گیرند. سپس باید حدس بزنید که کشتی‌های دشمن در کدام نواحی پنهان شده‌اند و آن‌ها را هدف موشک‌های خود قرار دهید.
شما می‌توانید این بازی را به صورت آفلاین با هوش مصنوعی بازی کنید. علاوه بر این از طریق بلوتوث و بدون نیاز به اتصال اینترنت هم می‌توانید با یکی از دوستانتان این بازی را انجام دهید. حتی این بازی را می‌توان به صورت دو نفره روی یک گوشی هم انجام داد.
Morphite
هیجان‌انگیزترین بازی‌هایی که هیچ نیازی به اینترنت ندارند (2)
شما با بازی Morphite می‌توانید کمی در فضا به اکتشاف بپردازید. این بازی آفلاین شما را به سیاره‌های ناشناخته می‌برد و به شما اجازه می‌دهد در سفر فضایی خود با موجودات مرموز فضایی مبارزه کنید. گرافیک این بازی جذاب است و گرچه نسخه نهایی آن پولی بوده، اما اجازه می‌دهد به صورت آزمایشی آن را اجرا کنید تا اگر خوشتان آمد اقدام به خرید آن کنید.
Vector: Parkour Run
هیجان‌انگیزترین بازی‌هایی که هیچ نیازی به اینترنت ندارند (2)
مجموعه بازی‌های Vector را باید بهترین بازی‌های اسکرولینگ بدانیم. Vector: Parkour Run هم یکی از نسخه‌های جذاب این بازی است که با تم اکشن و ماجراجویی، شما را به یک پارکورکار تبدیل خواهد کرد. بدوید و از تکنیک‌های پارکور برای شکست دادن Big Brother، کسی که تلاش می‌کند شما را بدزدد، استفاده کنید. بیش از ۴۰ مرحله چالش‌برانگیز در اینجا وجود دارد و خوشبختانه یادگیری بازی هم خیلی دشوار نیست.
Star Wars: Knights of the Old Republic ۲
هیجان‌انگیزترین بازی‌هایی که هیچ نیازی به اینترنت ندارند (2)
جنگ ستارگان، یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید است که همین حالا می‌توانید روی گوشی خود آن را نصب کرده و لذت ببرید. این بازی پنج سال پس از واقعه KOTR اتفاق می‌افتد و Sith Lords تا حد انقراض، Jedi را شکار کرده است. وظیفه شما به عنوان یک Jedi این است که جلوی نابودی Old Republic را بگیرید. شما در این بازی با شمشیرهای درخشان مشهور جنگ ستارگان، به جنگ با اربابان Sith خواهید رفت.
Grimvalor
هیجان‌انگیزترین بازی‌هایی که هیچ نیازی به اینترنت ندارند (2)
این یکی دیگر از بازی‌های عالی پلتفرمر است که شما باید از قلعه‌ها مهارت خودتان را بالا ببرید و دشمنانی که برایتان کمین کرده‌اند را شکست دهید. گرافیک این بازی عالی بوده و به همین خاطر آن را باید یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید بدانیم. اولین مرحله این بازی رایگان است و برای اجرای نسخه کامل آن باید مبلغی را بپردازید. اگرچه می‌توان نسخه هک شده آن را هم رایگان بازی کرد.
Plants vs. Zombies Heroes
هیجان‌انگیزترین بازی‌هایی که هیچ نیازی به اینترنت ندارند (2)
بیش از یک دهه از عرضه اولین نسخه بازی Plants vs. Zombies می‌گذرد و در طول این سال‌ها عناوین مختلفی از این بازی منتشر شده است. Plants vs. Zombies Heroes یکی دیگر از عناوین این سری است که می‌توانید از اجرای آن لذت ببرید. در این بازی شما باید هیروها را جمع‌آوری کنید و یک تیم قدرتمند از آن‌ها را تشکیل دهید. برای نخستین بار در این عنوان بازی به عنوان گیاه یا زامبی وجود دارد. انتخاب با شماست که می‌خواهید با کدام موجود بازی کنید.
https://akhbarbank.com/vdceew8v.jh8pni9bbj.html
تازه ترین اخبار