۰
به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های همراز و همراه بانک تجارت ویژه سیستم عامل ios منتشر و در دسترس مشتریان قرار گرفت.
نسخه ios همراز و همراه بانک تجارت با 8 قابلیت جدید به روزرسانی شد
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، نسخه جدید همراه بانک تجارت با امکانات جدید شامل «اضافه شدن تم تاریک»، «اضافه شدن ویجت به منظور درج تاریخ شمسی و میانبر در صفحه اصلی تلفن همراه»، «امکان استعلام عمومی چک برای کنترل اطلاعات چک‌های سایر اشخاص در سامانه صیاد»، «تغییر و به‌روزرسانی رسید تراکنش در زمان اشتراک گذاری» و سایر بهبودهای مربوط به رابط کاربری، منتشر شده و مشتریان می‌توانند با مراجعه به آدرس mobilebank.tejaratbank.ir همراه بانک تجارت را بطور مستقیم دانلود و نصب کنند.

همچنین نسخه جدید همراز با امکان درج خودکار کد ملی، شماره کارت و شماره سریال در زمان افزودن درگاه حین فعالسازی رمز پویا در همراه بانک تجارت به‌روز شده است. به منظور وارد کردن کد فعالسازی، کاربران همراز با سیستم عامل ios می‌توانند متن پیامک دریافتی را به صورت کامل کپی و در بخش مربوط به کد فعالسازی در همراز وارد کنند تا همراز بطور خودکار کد را تشخیص داده و در محل مربوطه درج کند. نسخه جدید اپلیکیشن همراز از آدرس key.tejaratbank.ir قابل دریافت است.

تنظیمات اجرای نسخه جدید
با توجه به تغییرات به وجود آمده در اپلیکیشن‌های همراز و همراه بانک تجارت، مشتریانی که تاکنون از اپلیکیشن‌های فوق استفاده می‌کردند، پس از دانلود نسخه جدید، آیکون جداگانه‌ای برای همراه بانک و همراز در گوشی همراه خود خواهند دید. به منظور اجرای نسخه جدید همراز و همراه بانک، لازم است ابتدا با مراجعه به تنظیمات، وارد منوی General و سپس Device Management شده و توسعه دهنده اپلیکیشن را Trust (مجاز) کنند.

اولین ورود به نسخه جدید همراه بانک تجارت با رمز ورود
کاربر می‌تواند پس از نصب همراه بانک ویژه سیستم عامل ios، نسخه قبلی را از گوشی خود حذف کند. برای ورود به نسخه جدید همراه بانک تجارت، لازم است نام کاربری (کد ملی) و رمز ورود (عددی) وارد شده و سپس در صورت تمایل نسبت به فعالسازی ورود با اثر انگشت یا تشخیص چهره اقدام شود.

انتقال اطلاعات نسخه قبلی همراز به نسخه جدید
در این به‌روزرسانی، استثنائاً اطلاعات موجود در اپلیکیشن همراز، از نسخه قبلی به نسخه جدید انتقال نمی‌یابد و لازم است این کار بصورت دستی انجام شود. برای این منظور باید در نسخه قبلی اپلیکیشن همراز، روی درگاه مورد نظر، علامت سه نقطه را کلیک کرده و گزینه به‌روزرسانی را انتخاب کند. در صفحه باز شده، شماره سریال و کد فعالسازی نمایش داده می‌شود که باید آن را یادداشت کرده و سپس نسبت به حذف درگاه از همراز قبلی اقدام کند. کاربر پس از حذف درگاه از همراز قبلی، می‌تواند با شماره سریال و کد فعالسازی، درگاه مربوطه را در همراز جدید ثبت کند.

آن دسته از مشتریان سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت که از توکن موبایلی در اپلیکیشن همراز استفاده می‌کنند، صرفا می‌توانند از این روش استفاده کرده و در غیر این صورت از طریق مراجعه به شعبه، شماره سریال و کد فعالسازی جدید دریافت کنند.

همچنین برای کارت‌ها یا توکن موبایلی همراه بانک تجارت، در صورت عدم دسترسی به شماره سریال و کد فعالسازی قبلی، لازم است با استفاده از همراه بانک تجارت یا دستگاه خودپرداز نسبت به غیرفعالسازی رمز پویا اقدام و مراحل فعالسازی رمز پویا مجددا طی شود.
https://akhbarbank.com/vdchwin6.23n-xdftt2.html
تازه ترین اخبار