۰
مدیر امور بانکداری اسلامی بانک سینا گفت: وام‌های قرض‌الحسنه پرداختی بانک سینا در سال 1400، بیش از 87 درصد نسبت به سال 1399 رشد داشته است.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط‌ عمومی بانک سینا، خلیل‌اله مهرابی افزود: این بانک در راستای ایفای مسئولیت‌‌های اجتماعی و کمک به فقرزدایی در جامعه، طرح‌های قرض الحسنه متعددی را به منظور حمایت از قشر آسیب‌پذیر جامعه اجرایی کرده‌ و در چارچوب طرح‌های یاد شده طی سال 1400 مبلغ 15 هزار و 66 میلیارد ریال به واجدین شرایط پرداخت کرده است که در مقایسه با وام‌های پرداختی سال 99، رشد 87 درصدی را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: این وام‌ها در قالب طرح‌های کریمانه، مواسات، احسان، حافظان میهن، نیکو، ایثار، پردیس مهرآفرین، سخاوت و... و همچنین وام‌های ازدواج بوده که با هدف اشتغال‌زایی و رفع نیازهای ضروری اقشار کم برخوردار، حمایت از کسب‌و‌کارهای آسیب‌دیده از کرونا، کمک به تامین مسکن محرومان، ازدواج، حمایت از پرستاران، کادر درمان و مددکاران آسایشگاه‌ها و مراکز توانبخشی سازمان بهزیستی، مرزبانان، خانواده معظم شهدا و پوشش هزینه‌های درمانی بیماران پرداخت شده است.

وی همچنین با اشاره به آغاز ششمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک سینا، از نیک‌اندیشان و خیرین دعوت کرد تا برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، در این جشنواره مشارکت کنند.

در این جشنواره، جوایزی به سپرده‌گذاران دارای حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز در بازه زمانی اول مهرماه 1400 تا پایان شهریور‌ماه سال 1401 اهدا خواهد شد.

جوایز ششمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا شامل 37 جایزه کمک هزینه خرید خودرو ایرانی هر یک به ارزش یک میلیارد ریال، 37 کمک هزینه خرید کالای ایرانی هر یک به مبلغ 500 میلیون ریال، 137 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات هر یک به مبلغ 100 میلیون ریال، چهار هزار و 537 جایزه 10 میلیون ریالی و 22 هزار و 637 جایزه 5 میلیون ریالی است.

حداقل موجودی برای شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا یک میلیون ریال است و به ازای هر 500 هزار ریال در پایان هر روز یک امتیاز برای صاحب حساب منظور می‌شود.
https://akhbarbank.com/vdcg7x97.ak93w4prra.html
تازه ترین اخبار