۰
چهارشنبه ۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۳

حرکت بورس نوسانی شد

بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت و شاخص کل بورس در ساعات میانی تا یک میلیون و ۵۱۲ هزار واحد کاهش یافت اما در ادامه روند صعودی به خود گرفت و در نهایت در حالی به کار خود پایان داد که دوباره روی مدار نزول قرار گرفته بود.
به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۷۱۹ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۱۳ هزار واحد ایستاد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن ۳۸۸ واحد افزایش یافت و به رقم ۴۲۱ هزار و ۴۸۱ واحد رسید. در این بازار ۳۵۰ هزار معامله به ارزش ۳۶ هزار و ۱۲۱ میلیارد ریال انجام شد.

پالایش نفت اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی نوری و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی و در مقابل فجر انرژی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری غدیر و مبین انرژی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت رو روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم ۲۷ واحد کاهش یافت و در رقم ۲۰ هزار و ۴۱۱ هزار واحد ایستاد. در این بازار ۲۲۸ هزار معامله به ارزش ۳۸ هزار و ۷۸۳ میلیارد ریال انجام شد.

آهن و فولاد غدیر ایرانیان، بانک دی، پلیمر آریاساسول، پتروشیمی تندگویان و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و تولید برق عسلویه مپنا نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.
https://akhbarbank.com/vdcgyx97.ak93x4prra.html
تازه ترین اخبار