۰
طبق اطلاعیه روز سه‌شنبه شرکت Input Output، توسعه‌دهنده اصلی بلاک چین کاردانو، مرحله نهایی از آزمایشات قبل از راه اندازی هارفورک واسیل (Vasil) آغاز شده است.
بر اساس این گزارش، این شرکت یک طرح به‌روزرسانی شده برای شبکه آزمایشی این بلاک چین ارائه و شمارش معکوس برای ارتقاء شبکه اصلی را آغاز نموده است.

هفته گذشته، Input Output با ارائه گره 1.35.0 کاردانو، “نقطه عطف بسیار مهمی” را برای تیم توسعه دهندگان رقم زد. پس از آنبورد شدن 75 درصد از اپراتورهای استخر استیکینگ شبکه، توسعه دهندگان موفق شدند سطحی کافی از تراکم زنجیره را برای پیشبرد شبکه آزمایشی Vasil تضمین کردند.

همانطور که قبلاً گزارش شد، در ابتدا انتظار می رفت که این هارد فورک در ماه جاری راه اندازی شود، اما به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاده است. اکنون توسعه‌دهنده های اصلی کاردانو پایان ماه جولای (ابتدای مرداد) را برای ارتقاء اصلی هدف قرار داده اند. Input Output بارها تاکید کرده است که می‌خواهد مطمئن شود که اجرایی شدن این هارد فورک “ایمن و بدون نقص” انجام خواهد شد. جامعه و صرافی‌های کریپتو حداقل به چهار هفته زمان نیاز دارند تا قبل از راه‌اندازی شبکه اصلی، این هارد فورک را آزمایش کنند.

همانطور که می دانید، آلونزو (Alonzo)، هارد فورک قبلی کاردانو، روز 12 سپتامبر (21 شهریور 1400) راه اندازی شد و قراردادهای هوشمند را به یکی از برترین بلاک چین های اثبات سهام وارد کرد.

انتظار می رود هارد فورک واسیل، که به افتخار عضو فقید جامعه واسیل دابوف نامگذاری شده است، توان عملیاتی این بلاک چین را تا حد زیادی افزایش دهد، به همین دلیل است که این هارد فورک به عنوان مهم ترین ارتقای پروژه تا به امروز معرفی شده است.
منبع: u.today
https://akhbarbank.com/vdcba5bw.rhb05piuur.html
تازه ترین اخبار