توقف طلای جهانی بر روی پل ناکجاآباد

5 تير 1401 ساعت 11:49

درست زمانی که به نظر می‌رسید قیمت جهانی طلا آماده پرواز است، فروشندگان دوان دوان وارد شدند. روز پنج‌شنبه، طلا در حال افزایش قیمت بود تا دوباره پایین بیاید و نزدیک به پایین‌ترین سطح روز بسته شد. به نظر می‌رسد که طلا به سمت ۱۸۰۰ دلار پیش می‌رود که حمایت بزرگی است.


به گزارش اخباربانک، قیمت نقره در حال فروپاشی به پایین‌ترین سطح است که در چند سال گذشته دیده نشده است. پلاتین یک فاجعه کامل است و به نظر نمی‌رسد از  ۱۰۰۰ دلار بالاتر برود. دلایل زیادی برای فروش فلزات گرانبها، تورم، نرخ بهره بالا و موارد دیگر وجود دارد.

به اعتقاد تحلیلگران، نمودارها بد به نظر می‌رسند و هیچ نشانه‌ای از بهبود به این زودی‌ها را نشان نمی دهند. این بدان معنا نیست که فلزات گرانبها چرخش نخواهند داشت. با این حال، تا زمانی که عملکرد قیمت تغییر کند، انتظار داشته باشید که کاهش قیمت ادامه یابد.

به گزارش کیتکو، فلزات گرانبها باید بر مبنای فیزیکی و با سرمایه‌ای که فردا یا به این زودی نیازی نیست، تملک شوند. در همه بازارها، قیمت تعیین می‌کند که در روز، هفته یا ماه آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. بدترین تجارتی که هر فردی می‌تواند انجام دهد تبدیل یک تجارت به سرمایه‌گذاری به امید راه خروج است. معامله‌گران باید یاد بگیرند که ضررهای خود را جبران کنند و به تجارت بعدی بروند.


کد مطلب: 86174

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/86174/توقف-طلای-جهانی-روی-پل-ناکجاآباد

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com