۰
بنیانگذار بزرگترین صرافی رمز ارز جهان اعلام کرد: بازگشت بیت کویین از ۲۰ به ۶۸ هزار دلار نیاز به زمان چند ماهه و شاید دو سه ساله دارد ولی بازهم آینده غیر قابل پیش بینی است .
چانگ پنگ ژائو بنیانگذار صرافی بایننس بعد از آب شدن بیش از دو تریلیون دلار از ارزش بازار ارزهای دیجیتال به گاردین گفت: با توجه به کاهش قیمت بیت کوین از ۶۸ به ۲۰ هزار دلار، پیش بینی می شود بازگشت به جایگاه قبلی چند ماه تا دو سه سال طول بکشد اما کسی نمی‌تواند آینده را پیش‌بینی کند.

وی افزود: بیت‌کوین با قیمت بسیار پایین ۲۰۴۹۰ دلار معامله می‌شود اما اگر سال ۲۰۱۹-۲۰۱۸ که بیت کوین ۳ و ۶ هزار دلار بود به مردم می‌گفتند سال ۲۰۲۲ به ۲۰ هزار می‌رسد بسیار خوشحال می‌شدند. اگر به کف بیت‌کوین نگاه شود از آخرین اوج بالاتر ایستاده است. بنابراین با توجه به اینکه هنوز صنعتی رو به رشد است، نوسان‌ قیمت عادی است.

ژائو ادامه داد: قطعا این‌طور تصور می‌شود بسیاری از پروژه‌ها در تنگنا قرار دارند. زیرا زمانی که به بالاترین حد برسید، همه پروژه‌ها پول خرج می‌کنند. انگار همیشه قرار است در بالاترین حد بمانند. بنابراین حال که دچار افت شده، تصور می‌کنند زمستان فرا رسیده اما برای پروژه‌هایی که پول نقد ذخیره کردند، هنوز مفید بوده و با استخدام ها، انجام فعالیت‌ها رو به رشد است.

براساس این گزارش، سقوط کریپتوکارنسی زمانی آغاز شد که استیبل کوین ترا یواس‌تی پیوند را با دلار از دست داد و باعث شد لونا بیش از ۹۹ درصد ارزش را از دست دهد. سپس ارزش سلسیوس کاهش یافت و سایر ارزها نیز با آن افت کردند.

بسیاری از کارشناسان، زمستان رمزارزی را پیش‌بینی کردند که شرکت‌های فناوری بزرگ مثل کوین‌بیس با وجود سود میلیونی، پیشنهادهای استخدامی را لغو کنند.
https://akhbarbank.com/vdchwzn6.23n-kdftt2.html
تازه ترین اخبار