۰
میم کوین محبوب شیبااینو (SHIB) طی هفت روز گذشته حدوداً 40 درصد افزایش نسبت به دلار آمریکا را شاهد بوده است که بخش عمده آن نتیجه اعلام راه اندازی پروژه مقیاس بندی لایه دوم شیباریوم (Shibarium) بوده است. علاوه بر این، یک نهنگ اتریوم در طول 24 ساعت گذشته 163.2 میلیارد SHIB به ارزش حدود 1.74 میلیون دلار خریداری کرده است.
علاوه بر بحث های زیادی که در شبکه احتماعی دیسکورد حول راه اندازی این پروژه وجود دارد، تیم توسعه دهندگان Shibarium در بنیاد Unification، چندین خبر به روز رسانی شده را در مورد آینده این پروژه فاش کرده است. طبق گفته بنیاد Unification، شیباریوم در مرحله آلفای شبکه آزمایشی در یک محیط خصوصی راه اندازی شده و نتایج موفقیت آمیزی در آن مرحله حاصل شده است.

مازیار صدری از بنیاد Unification افزود: “راه اندازی شبکه آزمایشی بتای عمومی Shibarium برای سه ماهه سوم سال جاری، همزمان با ارتقاء شبکه FUND  و به روز رسانی های IBC/Gravity/wFUND برنامه ریزی شده است. نسخه بتای عمومی به طرفین اجازه می دهد تا به طور کامل با شبکه تعامل داشته باشند و این فرآیند اعتبار سنجی را نیز شامل می شود.”

رشد 56 درصدی SHIB از ابتدای سال تا به امروز
در حالی که قیمت SHIB در هفته گذشته 40.9 درصد رشد داشته است، ولی هنوز با آخرین رکورد تاریخی ثبت شده اکتبر 2021 (مهر 1400) حدود 87.6 درصد فاصله دارد. توجه زیاد نهنگ ها به این ارز یکی از ویژگی های متمایز آن به شمار می آید. به علاوه، استراتژی توکن سوزی SHIB با هدف کمیاب تر شدن این ارز می تواند به رشد شبکه در آینده کمک کند. در حالی که این روند توکن سوزی به کاهش عرضه SHIB کمک می کند، امروز موجودی در گردش آن به 589,390,205,650,282 SHIB می رسد. گفتنی است که این میم کوین در حال حاضر با 1.5% رشد در تایم فریم روزاه با قیمت 0.000011 دلار معامله می شود.
منبع: news.bitcoin
https://akhbarbank.com/vdcau6na.49niy15kk4.html
تازه ترین اخبار