۰
بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، به تازگی از راه اندازی پلتفرم سازمانی خود خبر داده است که در واقع مجموعه جدیدی از خدمات معاملاتی با تمرکز بر موسسات، پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال، دفاتر خانوادگی، افراد دارای ارزش مالی خالص، استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتال، مدیران دارایی و صندوق‌های تامینی می باشد.
این پلتفرم جدید، خدمات فراوانی را برای مشتریان پرطرفدار خود ارائه می‌کند که از آن جمله می توان به خدمات اجرایی و فرا بورس (OTC) مانند قیمت‌گذاری فوری ارزهای رمزنگاری و تجارت الگوریتمی، خدمات مدیریت دارایی و برنامه کارگزاری Binance برای مشتریان سازمانی اشاره کرد.

بایننس در صفحات رسمی خود با تاکید به مشتریان احتمالی این پلتفرم اطمینان داده است که فعالیت های آن در هر حوزه قضایی انطباق دقیق قانونی را رعایت خواهد کرد.

افزون بر این، این صرافی رمزارزی اظهار داشته است که اقدامات لازم برای دریافت گواهینامه‌های SOC 2 و ISO-27001 را آغاز کرده است که اساساً مجموعه‌ای از استانداردهایی برای تضمین اعتماد، امنیت، انطباق و ممیزی می باشند.

سرپیچی بایننس از زمستان کریپتو
در حالی که در بحبوحه بازار نزولی گسترده، صرافی رقیب بایننس یعنی کوین‌بیس و همچنین پلتفرم وام‌دهی BlockFi، تا 20 درصد از نیروهای کار خود را تعدیل می کنند، به نظر می‌رسد در بایننس روند کار طبق معمول همیشه پیش می رود، تا جایی که حتی این صرافی در حال حاضر در حال استخدام نیروهای جدید است.

روز چهارشنبه، شعبه آمریکایی این صرافی نیز اعلام کرد که کارمزد معاملات بیت کوین را برای مشتریان خود حذف می کند. کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی فوتبال نیز از امضای قرارداد بازاریابی چند ساله مشترک با این صرافی خبر داد. ظاهراً قرار است به عنوان بخشی از این قرارداد، هر سال چندین مجموعه NFT با مضمون رونالدو منتشر شود.
 منبع: decrypt
https://akhbarbank.com/vdcjvveo.uqemxzsffu.html
تازه ترین اخبار