۰
شرایط و زمان عرضه دو بلوک ۲.۳۴ و ۱.۰۹ درصدی سهام پست بانک توسط دو سهامدار عمده اعلام شد تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شوند.
اعلام شرایط و زمان خروج دو مالک از ترکیب سهامداری پست بانک
به گزارش اخباربانک، صندوق سرمایه گذاری امین آشنا ایرانیان در نظر دارد بلوک 2.34 درصدی سهام پست بانک را بطور یکجا و نقد در بازار دوم معاملات بورس، روانه میز فروش کند تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

به این ترتیب، مقرر شده 383 میلیون و 531 هزار و 690 سهم در نماد "وپست" روز چهارشنبه 8 تیر از طریق کارگزاری سهم آشنا عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم 555 تومان و قیمت پایه کل 212.8 میلیارد تومان تعیین شده است. باتوجه به انجام معاملات بصورت نقد و یکجا، خریدار موظف است، کل مبلغ معامله را طرف مهلت مقرر (t+2) پرداخت کند.

همچنین صندوق سرمایه گذاری حکمت آشنا ایرانیان درصدد است بلوک 1.09 درصدی سهام پست بانک را بطور یکجا و نقد در بازار دوم معاملات بورس به فروش برساند تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

براین اساس، مقرر شده 179 میلیون و 478 هزار و 916 سهم در نماد "وپست" روز چهارشنبه 8 تیر از طریق کارگزاری سهم آشنا عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم 555 تومان و قیمت پایه کل 99.6 میلیارد تومان تعیین شده است.

کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که 10درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را نقدا ً یا بصورت ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز یا ارائه کنند و تاییدیه را مبنی بر اخذ تضامین مربوطه به شرکت بورس تهران ارائه دهند.
 
https://akhbarbank.com/vdcgtz97.ak93y4prra.html
تازه ترین اخبار