۰
نایب رئیس هیئت مدیره بانک دی گفت: ۷۰ نفر از پرسنل موسسات منحله کاسپین و توسعه جذب بانک دی شده‌اند.
امیرعباس هاشمی نژاد؛ نایب رئیس هیئت مدیره بانک دی درباره موضوع سلامت بانک در بانک دی گفت: بحث سلامت بانکی یکی از دغدغه‌های بزرگ بانک مرکزی است و در این راستا دستورالعمل‌ها، آئین‌نامه‌ها و قوانینی وجود دارد که هر بانکی ملزم به رعایت آن است. به همین دلیل بانک دی از ابتدای استقرار هیئت مدیره جدید تلاش کرده تا در این جهت حرکت کند و الحمدالله موفق هم بوده است.

هاشمی نژاد در ادامه اضافه کرد: بانک دی کمیته‌هایی را در همین راستا و بحث‌های کنترل داخلی فعال کرده و جلسات مستمری دارد که نتایج تمام این کارها منجر به سلامت بانک و ثبات بیشتر در سال‌های آینده خواهد شد.  

وی درباره توسعه شعب و فعالیت‌های دیگر بانک دی بیان کرد: یکی از رسالت های مدیریت جدید، توسعه شبکه شعب و باجه‌های خدمت رسانی به گروه هدف است که ایثارگران و خانواده معظم شهدا را در برمی‌گیرد. با توجه به مقررات تعداد شعب را توسعه داده‌ایم و انشاالله در آینده نزدیک تاسیس شعب جدید را در استان‌های مختلف کشور در دستور کار قرار خواهیم داد. 

نایب رئیس هیئت مدیره بانک دی در خصوص جذب برخی از کارکنان موسسات کاسپین و توسعه بنا به درخواست بانک مرکزی در بانک دی اظهار داشت: جذب تعدادی از این افراد انجام شده است. در واقع قبل از سال جدید جلسه‌ای در بانک مرکزی برای جذب بیش از ۱۲۰۰ نفر از موسسات منحله کاسپین و توسعه به شبکه بانکی برگزار شد. بانک دی هم جذب ۷۰ نفر از این پرسنل را تقبل کرد که پیش و بعد از سال جدید آموزش‌های لازم را دیده‌اند و اکنون در شبکه شعب مستقر شده‌اند./ایبِنا
 
https://akhbarbank.com/vdcamwna.49niu15kk4.html
تازه ترین اخبار