۰
تخصیص مبلغ 300ریال سود به ازای هر سهم به تصویب سهامداران حاضر در مجمع بیمه “ما” رسید.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بیمه “ما”، مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت برای سال مالی منتهی به بیست و نهم اسفند 1400 صبح روز شنبه مورخ 31 اردیبهشت 1401 با حضور بیش از 87 درصدی  سهامداران برگزار شد و ضمن تصویب صورت‌های مالی سال 1400، تقسیم 30 تومان سود به ازای هر سهم مورد موافقت عمده سهامداران حاضر در مجمع قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، با عنایت به ابلاغیه مورخ 09/11/1400 سازمان بورس در خصوص برگزاری مجمع به صورت حضوری و امکان حضور سهامداران به شرط نداشتن هرگونه علائم مشکوک به کرونا ، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه “ما” با اطلاع رسانی قبلی راس ساعت 10:00 روز جاری به صورت حضوری برگزار و سهامداران از طریق سایت شرکت به آدرسhttp://www.bimehma.com  و صفحه رسمی شرکت به آدرس @mainsurance   به طور کامل در جریان مصوبات آن قرار گرفتند.

استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به بیست و نهم اسفند 1400 ، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب اکچوئر رسمی بیمه و علی البدل، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار،  تعیین پاداش اعضای هیات مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین حق الزحمه بازرس قانونی و حسابرس مستقل برای سال مالی آتی از جمله موارد تصمیم گیری شده در این مجمع بود.

پس از استقرار هیأت رییسه مجمع، نمایندگان بیمة مرکزی جمهوری اسلامی ایران، حسابرس، نماینده سازمان بورس و همچنین نمایندگان بانک ملت، گروه مالی ملت و مهر آیندگان گزارش عمکرد و فعالیت های شرکت در سال 1400  توسط دکتر کاردگر مدیرعامل تشریح شد.

پس از ارائه گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت و پس از بیان توضیحات لازم در مورد بندهای گزارش حسابرس، صورت های مالی سال مالی منتهی به بیست و نهم اسفند 1400 و  تقسیم 300  ریال سود به ازاء هر سهم به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

همچنین موسسه حسابرسی بهمند و موسسه حسابرسی آرمان آروین پارس به ترتیب به عنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی آتی، خشایار تشت زر به عنوان اکچوئر رسمی و پرویز مرادی به عنوان اکچوئر  علی البدل  و روزنامه دنیای اقتصاد  به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های این شرکت انتخاب شدند
https://akhbarbank.com/vdcc1mq4.2bqpx8laa2.html
تازه ترین اخبار