زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی اعلام شد

1 خرداد 1401 ساعت 9:18

زمان معارفه آنلاین شرکت ۳۴.۳ میلیارد تومانی فرانسوز یزد مشخص شد تا عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود.


به گزارش اخباربانک، جلسه معارفه شرکت فرانسوز یزد با نماد "کایزد" ساعت 10:30 روزهای دوشنبه و سه شنبه دوم و سوم خرداد از طریق www.wachartv.com بصورت زنده پخش خواهد شد.

براساس این گزارش ، سرمایه گذاران و اشخاص دارای مجوز مشاور سرمایه گذاری می توانند سوالات را تا ساعت 13 دوشنبه دوم خرداد از طریق سامانه مختص عرضه های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.

طبق بررسی های بورس پرس، شرکت فرانسوز یزد دهم آذر سال 76 بصورت سهامی خاص تأسیس و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی یزد به ثبت رسید. در حال حاضر شرکت در زمینه مهندسی، تولید و فروش انواع محصولات و فرآورده های نسوز از جمله تولید جرم های نسوز، قطعات نسوز و لوله های سرامیکی نسوز، خدمات فنی مهندسی نسوز ها فعالیت داشته و مرکز اصلی شرکت در یزد واقع است.

شرکت های مهرسا شایان آریا با 35.5 درصد، داوود عظیمی با 32.3 درصد، فرهنگ مجاهد با 18.8 درصد و سایرین با 13.2 درصد سهام در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارند.

سرمایه شرکت با 68 نیروی انسانی در بدو تاسیس 750 میلیون تومان بوده و طی پنج مرحله افزایش سرمایه به 34.3 میلیارد تومان رسیده است. با توجه به افزایش سرمایه از آورده نقدی سهامداران به مبلغ 5.7 میلیارد تومان جهت تامین مخارج بخشی از طرح توسعه این افزایش سرمایه در سازمان بورس بررسی و مقرر شد پس از دریافت مجوز پذیرش و درج نماد شرکت در تابلو معاملات ثبت شود.
 


کد مطلب: 85648

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/85648/زمان-معارفه-شرکت-آماده-عرضه-اولیه-۱۰-درصدی-اعلام

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com