۰
بیت کوین،رمزارز سرشناس جهان، در صرافی Bitstamp به کف قیمت روزانه جدیدی کاهش پیدا کرد و قیمت آن به زیر سطح 29000 دلاری کاهش پیدا کرد.
این رمزارز در ساعات ابتدایی روز جمعه ، به سطح 30725 دلاری جهش یافت ، اما این روند بازیابی کوتاه مدت و ضعیف بود.

بزرگترین ارز دیجیتال جهان به همراه سهام ایالات متحده به سطوح پایین تر افت کرد.

شاخص داوجونز 278 واحد دیگر افت پیدا کرد و امیدهایی که پس از گشایش بازار برای روند بازیابی به وجود آمد ، را از بین برد. این شاخص هشت هفته متوالی است که در مسیر نزولی قرار گرفته است. این اتفاق برای نخستین بار از سال 1923 برای داوجونز صورت می گیرد. در روز چهارشنبه، بزرگترین افت روزانه آن از سال 2020 تجربه شد.

این رمزارز پرچمدار در آستانه ثبت هشتمین هفته قرمز خود است، مگر اینکه بتواند تا روز دوشنبه به بالای سطح 31292 دلاری بازگردد.

شرایط نامساعد ترا در هفته گذشته ، بیت کوین را تحت تاثیر قرار داد و برای نخستین بار این رمزارز از دسامبر 2020(آذر 1399) به سطح 25000 دلاری کاهش پیدا کرد. فروش ارزان و یکجای رمزارزها ، بزرگترین رمزارز جهان را به کف کوتاه مدت خود رساند. با این حال ، گاوها فعلا از این شرایط خارج نشده اند.

با توجه به اینکه فدرال رزرو با سخت گیری سیاست های پولی خود را در راستای مبارزه با تورم تشدید کرده است ، بازارهای مالی با فروش شدید مواجه شده اند.

مایک نووگراتز، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری Galaxy Digital در توییتی هشدار داده است که آلت کوین ها با وجود کاهش بیش از 85 درصدی نسبت به رکورد قیمتی خود، ممکن است 70 درصد دیگر کاهش پیدا کنند.
منبع: u.today
https://akhbarbank.com/vdcfjvdc.w6dtmagiiw.html
تازه ترین اخبار