"تلاش مشتری"در بانک ایران زمین کاهش یافت

26 ارديبهشت 1401 ساعت 11:55

قائم مقام بانک ایران زمین گفت: با بررسی های صورت گرفته در حوزه خدمات دیجیتال، میزان "تلاش مشتری" کاهش داشته است.


به گزارش اخباربانک، مجتبی شیروانی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: با توجه به شاخص های تلاش مشتری می توان فهمید که مشتریان کمترین تلاش فیزیکی را برای دریافت خدمات در کمترین زمان داشته اند و برای انجام امور بانکی خود مثل انتقال وجه یا افتتاح حساب، کمترین تلاش ذهنی را صرف کرده اند که در نهایت موجب رضایت و تجربه موثر مشتریان شده است.

وی ایجاد تغییرات در ساختار و خدمات هر سازمان را اقدامی سخت بیان کرد و گفت: هر تغییری با بازخوردهای متفاوت از درون و بیرون مجموعه مواجه است و بانک در این مدت با پشتکار و تلاش همه همکاران توانست این چالش را با موفقیت پشت سر بگذارد و وارد مرحله جدیدی در حوزه خدمات بانکی که همان بانکداری دیجیتال است شود.

قائم مقام بانک ایران زمین در تشریح اهمیت شبکه های اجتماعی و مجازی و تاثیر آن در حوزه های مختلف گفت: امروز شبکه های اجتماعی تغییرات زیادی را در سبک زندگی، روش تبلیغات و فعالیت تجاری ایجاد کرده اند، بنابراین اگر هوشمندانه رفتار کنیم باید فرهنگ استفاده از بانکداری دیجیتال و تغییر رویکرد مردم به استفاده از این نوع بانکداری را نیز در همین فضا کلید بزنیم.

به نوشته بنکر، شیروانی با تاکید بر رویکرد مخاطبین به استفاده از فضای ایجاد شده اظهار داشت: شبکه‌های اجتماعی به راحتی ارتباط ما با مخاطبین را فراهم کرده و این فرصت را در اختیار ما قرار داده است که سطح فکری و اطلاعاتی مخاطبین خود را برای ایجاد تحول در بانکداری آماده کنیم.

 وی در خصوص افقی که بانک برای دستیابی به آن دور خیز کرده است گفت: در واقع بانک ایران زمین تحول جدی و بسیار بزرگی به نام «بانکداری دیجیتال» را هدف گرفته است.

قائم مقام بانک ایران زمین، با اشاره به اهمیت ارائه خدمات بانکی در بستر شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از کانالهای بانکداری دیجیتال، گفت: ما باید خدمت بانکی را در جایی ارائه کنیم، که مشتری حضور دارد؛ بنابراین جا دارد راهکارها، قوانین و فرآیندهای ارائه خدمات بانکی بر بستر شبکه‌های اجتماعی توسط ارگانهای ذیربط دیده شود.


کد مطلب: 85582

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/85582/تلاش-مشتری-بانک-ایران-زمین-کاهش-یافت

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com