۰
چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۰

اعلام برنامه‌ حمایت از پذیرش رمزارزها توسط بریتانیا

دولت بریتانیا در سخنرانی ملکه که روز سه شنبه توسط شاهزاده چارلز، پسر پادشاه و اولین شخص در صف تاج و تخت ایراد شد، دستور کار قانونی خود را برای سال پارلمانی آینده مشخص کرد. سخنرانی ملکه توسط دولت نوشته می شود و توسط پادشاه به عنوان بخشی از افتتاح رسمی مجلس خوانده می شود.
شاهزاده چارلز در صحبت با مجلس اعیان و مجلس عوام، تعهدات متعددی را که دولت اعلیحضرت انجام خواهد داد، شرح داد. وی با اشاره به ارائه 22 لایحه به مجلس گفت: اولویت دولت، رشد و تقویت اقتصاد و کمک به کاهش هزینه های زندگی خانوار است.

با توجه به پیشینه و یادداشت های کوتاه سخنرانی ملکه که در وب سایت دولت منتشر شده است، یکی از این لوایح “لایحه خدمات مالی و بازارها” است. هدف از این لایحه “حفظ و ارتقای موقعیت بریتانیا به عنوان یک رهبر جهانی در خدمات مالی” و “بهره گرفتن از مزایای Brexit (برگزیت به معنی خروج بریتانیا از اتحادیهٔ اروپا)” است.

از جمله مزایای این لایحه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
“بهره برداری از فرصت های فناوری های نوآورانه در خدمات مالی، از جمله حمایت از پذیرش ایمن رمزارزها و اجازه رشد و گشترس یافتن به ارائه دهندگان فناوری می باشد.”

ایجاد اختیارات بیشتر برای مصادره و بازیابی دارایی های دیجیتال
لایحه دیگری که شاهزاده چارلز به آن اشاره کرد، “لایحه جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی” است. هدف این لایحه “سرکوب کلاهبرداران بزرگ، جنایتکاران و تروریست‌ هایی است که از اقتصاد باز ما سوء استفاده می‌ کنند و تضمین می‌ کند که ما پول‌ های کثیف را از بریتانیا بیرون می‌کنیم.”

از جمله عناصر این لایحه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
“ایجاد قدرت برای توقیف و بازیابی سریع‌ تر و آسانتر دارایی‌ های کریپتو، که منبع اصلی مورد استفاده برای باج‌ افزار هستند.”

منبع: bitcoin.news
 
https://akhbarbank.com/vdcb0abw.rhbs9piuur.html
تازه ترین اخبار