۰
سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۲

تیبا ۲۱۴ میلیون تومان شد

تجارت‌نیوز نوشت: روند نوسانی قیمت خودرو در بازار ادامه دارد. برخی از کارشناسان معتقدند توقف فروش خودرو به دلیل راه‌اندازی سامانه فروش یکپارچه احتمال افزایش قیمت را در پی دارد.
 
قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ با توجه به آمارها و قیمت روزانه با تغییراتی همراه است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است:خودروی پراید ۱۱۱ به ۲۰۶ میلیون تومان رسید. پراید ۱۳۱ نیز به قیمت ۱۷۶ میلیون تومان رسید.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ هم‌اکنون در قیمت ۵۰۳ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی ۱۴۰۱ به ۳۸۶ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار
نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به ۲۱۴ میلیون تومان رسید.پژو ۲۰۶ تیپ دو با دو میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به قیمت ۳۱۴ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز پنج میلیون تومان افزایش قیمت داشت. این خودرو در بازار کشور به ۳۵۰ میلیون تومان رسید.
خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز به ۴۴۵ میلیون تومان رسید.اما خودروی تارا اتوماتیک با سه میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته به قیمت ۵۹۰ میلیون تومان رسی

تیبا ۲۱۴ میلیون تومان شد/ پیش‌بینی جدید قیمت خودرو در بازارپیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده
فیروز نادری، کارشناس صنعت خودرو با تجارت‌نیوز با فروش خودرو در سامانه یک‌پارچه وزیر صمت گفت: به نظر نمی‌رسد تاثیری در میزان عرضه و روند بازار داشته باشد. اما باید اجرایی شود تا نتیجه و تاثیر آن را در بازار مشاهده کرد.
او بیان کرد: با وجود این، در حال حاضر عرضه خودرو کم است. اما توقف عرضه خودرو به بازار تاثیر منفی دارد و ممکن است باعث افزایش دوباره قیمت خودروها شود.
 
 
 
https://akhbarbank.com/vdcgwt97.ak9nu4prra.html
تازه ترین اخبار