۰
سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۵

انتصابات در بیمه سرمد

با حکم مدیرعامل بیمه سرمد، مدیران امور استان‌ها و شبکه فروش و امور بانک و بیمه این شرکت منصوب و معرفی شدند.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، یعقوب رشنوادی مدیرعامل این شرکت در حکمی، حسین پایندانی را به عنوان مدیر امور استان‌ها و شبکه فروش منصوب کرد.

در حکم رشنوادی، بر تقویت و بررسی مستمر عملکرد شبکه فروش، جذب نمایندگان جدید و آموزش توانمندسازی آنها و درجه‌بندی و رتبه‌بندی شعب و نمایندگان شرکت و ساماندهی حدود اختیارت آنها برای تسهیل فروش تاکید شده است.

رشنوادی هم‌چنین از پایندانی خواسته است، برای جذب نمایندگان فروش بیمه‌های زندگی و ایجاد سازوکار آموزشی برای آنان برنامه‌ریزی کند و بر عملکرد شعب، نظارت مستمر داشته و فرآیندهای شعب را شفاف و بهینه کند.

حسین پایندانی که کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دارد، از مدیران باسابقه صنعت بیمه است و پیش از حضور در سرمد، مدیر منابع انسانی و پشتیبانی، رئیس کمیته تطبیق مقررات و جبران خدمات و مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه ایران معین بوده است. پیش از او، مهدی شمسایی عهده‌دار مدیریت امور استان‌ها و شبکه فروش بیمه سرمد بود.

مدیرعامل بیمه سرمد، هم‌چنین در حکمی، بهراد گروه‌ای را که پیش از این سرپرست مدیریت تطبیق مقررات شرکت بود، به عنوان مدیر امور بانک و بیمه منصوب کرد.

بر اساس حکم رشنوادی، ارتباط مستمر با ستاد و شعب بانک معظم صادرات ایران و تلاش در جهت کسب رضایت حداکثری، ارائه برنامه مدون در خصوص بازاریابی در بانک و افزایش حق بیمه تولیدی از منشاء سهامداری، طراحی طرح‌های نوین بیمه‌ای و گسترش پوشش‌ها برای کارکنان و مشتریان بانک و تسهیل فرآیند صدور و فروش بیمه‌نامه‌ها در شعب بانک، جزو ماموریت‌های اصلی مدیریت امور بانک و بیمه در دوره جدید خواهد بود.

گروه‌ای، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دارد و پیش از این، رئیس اداره امور نمایندگان و شعب، مدیر امور بانک و بیمه و سرپرست مدیریت تطبیق مقررات بیمه سرمد بوده است.

پیش از گروه‌ای، مهدی آراسته‌فرد مدیر امور بانک و بیمه شرکت بیمه سرمد بود.
https://akhbarbank.com/vdchi6n6.23nxqdftt2.html
تازه ترین اخبار