۰
بانک ایران زمین در اطلاعیه ای با عنوان برگزاری مزایده- گروه ب، درباره فروش املاک و مستغلات خود شفاف سازی کرد.
به  گزارش اخباربانک، بانک ایران وزمین که با نماد زمین و سرمایه ثبت شده 4.000 میلیارد ریال در بازار سرمایه کشور فعال است، اعلام کرد که در نظر دارد املاک مازاد بر نیاز خود را با وضع موجود و با شرایط نقد از طریق مزایده عمومی به فروش برساند. 

بر اساس اعلام این بانک خصوصی، متقاضیان می توانند برای دریافت «برگ درخواست شرکت در مزایده» از تاریخ درج آگهی در تهران به آدرس بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، نبش کوچه نیک رأی، پلاک 1، ساختمان بانک ایران زمین، طبقه اول، اداره مهندسی و املاک و در سایر استان‌ها به آدرس های اعلام شده مراجعه و پیشنهادهای خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه  5 بهمن ماه 1400 از طریق پست پیشتاز دو قبضه فقط به آدرس تهران، بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، نبش کوچه نیک رأی، پلاک 1، ساختمان بانک ایران زمین، طبقه همکف، اداره دبیرخانه کدپستی: 1919913110 ارسال کنند. 

بر اساس این گزارش،  مبلغ سپرده شرکت در مزایده معادل پنج درصد  قیمت پایه مزایده مندرج در آگهی است که باید به حساب شماره 2-122559-13-198 و شماره شبا IR500690019801300122559002 به‌نام "مزایده و مناقصه امور‌مالی بانک ایران زمین" واریز شود. 

شرکت کنندگان در صورت تمایل به دریافت اسناد به صورت حضوری باید مبلغ 500 هزار ریال بابت خرید اسناد به حساب شماره 2-122559-13-198 به ‌نام مزایده و مناقصه امور‌مالی بانک ایران زمین واریز، فیش مربوطه را داخل پاکت الف قرار داده  و به بانک تحویل بانک دهند که مبلغ دریافتی جهت خرید اسناد به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

 همچنین شرکت کنندگان می توانند اسناد مزایده را از طریق فایل پیوست به صورت رایگان دریافت کنند.

بر این اساس، رعایت مفاد فرم پیشنهاد شرکت در مزایده الزامی است و بهای پیشنهادی باید از حیث مبلغ مشخص و معین و بدون خط خوردگی بوده و در پاکت لاک و مهر شده (دربسته) تسلیم شود.

این گزارش حاکی است، املاک عرضه شده با وضعیت موجود به فروش می‌رسند و متقاضیان با بررسی کامل و جامع مستندات و سوابق ملک و پذیرش تمامی اقدامات لازم آتی برای اخذ مجوز‌ها یا تکمیل همه امور مرتبط با ملک و رفع تصرف و انجام استعلام‌های لازم، اقدام به ارائه پیشنهاد خواهند کرد و بدیهی است بانک هیچ‌گونه تعهدی از این حیث نخواهد داشت. 

همچنین بازدید از محل با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر شده است و بانک در رد یا قبول یک یا تمامی پیشنهادات واصله مختار خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه، هزینه آگهی و کارشناسی از برندگان مزایده اخذ  خواهد شد.

تاریخ برگزاری مزایده روز 5 بهمن ماه سال جاری اعلام شده ولی بانک ایران زمین هنوز تاريخی را برای مشخص شدن نتايج برآورد نکرده است.
 
https://www.codal.ir/Reports/DownloadFile.aspx?id=FpbAbLUyCwy7GJ67HQQQaQQQbb4w%3d%3d
https://www.codal.ir/Reports/DownloadFile.aspx?id=kFpA61JtgLkz4ykHkNQOXg%3d%3d
https://www.codal.ir/Reports/DownloadFile.aspx?id=hBxa3gtQvHyER6jLdWtKNQ%3d%3d
 
Facebook Twitter WhatsApp Email Line Instapaper Pocket
https://akhbarbank.com/vdcae0na.49new15kk4.html
تازه ترین اخبار