۰
"علی سعیدی" عضو موظف بانک آینده، در زمینه فعالیت در شرکت‌های بازار سرمایه رکورد شکنی کرد.
امضای طلایی علی سعیدی (رئیس هیات مدیره بورس کالا و عضو هیات مدیره بانک آینده) پای اسناد تعهد آور ۹ شرکت بورسی!
به گزارش اخباربانک، علی سعیدی، اکنون در کنار"محمد فطانت فرد"، مدیرعامل کنونی بانک آینده، در ترکیب هیات مدیره این بانک حضور دارد.

این دو، سال‌ها قبل هم در ترکیب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار حضور داشته‌اند که بعد از جدایی از آن سازمان، به بانک آینده پل زده‌اند.

علی سعیدی، عضو کنونی هیات مدیره بانک آینده، در حال حاضر به نمایندگی از شرکت کارگزاری بانک کشاورزی، ریاست هیات مدیره شرکت بورس کالای ایران را بر عهده دارد.

بررسی‌های سایت «نود اقتصادی»، نشان می‌دهد که امضای علی سعیدی برای تایید اسناد و اوراق تعهدآور صندوق‌های سرمایه‌گذاری بازار گردانی نوین پیشرو، پالایشی یکم، سپهر اندیشه نوین، مشترک فراز اندیش نوین، ارمغان ایرانیان، میعاد ایرانیان، مشترک یکم ایرانیان، مشترک آتیه نوین و مشترک نوین پایدار معتبر است!
هنوز به روشنی مشخص نیست که چرا باید امضای "علی سعیدی" برای اوراق تعهدآور این ۹ شرکت معتبر باشد؟

از بانک آینده به عنوان یکی از بانک‌های زیان ده نظام بانکی کشور یاد می‌شود که زیان انباشته این بانک در پایان سال گذشته به مرز ۵۲ هزار میلیارد تومان نزدیک شد.
بنابراین پرسش مهم این است که با وجود وضعیت بحرانی بانک آینده، چرا علی سعیدی، دوست و همراه محمد فطانت فرد به جای وقت گذاشتن برای حل مشکلات بانک آینده، به ماشین امضایی برای چندین صندوق و سبدگردان سرمایه‌گذاری تبدیل شده است؟
منبع: نود اقتصادی
https://akhbarbank.com/vdcgn397.ak9wn4prra.html
تازه ترین اخبار