اشتغال به کار 300 نفر در هتل قصرالضیافه رکسان مشهد

21 دی 1400 ساعت 15:12

مدیرعامل گروه هتل‌های بین المللی رکسان گفت: برای هتل 5 ستاره قصرالضیافه مشهد مقدس با عنوان هتل "رکسان" 300 نفر نیروی کار عمومی و تخصصی جذب می‌شوند.


به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، عباس شیریان افزود: با امضای قراردادی بین شرکت "گروه سرمايه‌گذاری ميراث فرهنگی و گردشگری ايران"سمگا" وآستان قدس رضوی، این شرکت از سال 1401 به مدت 7 سال از سوی آستان قدس به عنوان بهره‌بردار هتل قصرالضیافه مشهد انتخاب شده است.

وی ادامه داد: با هدف جذب نیروی متخصص در هتل 5 ستاره قصرالضیافه، آزمونی در روز جمعه گذشته از سوی گروه هتل‌های بین‌المللی رکسان به عنوان مشاور بهره بردار با هماهنگی شرکت کاراد با حضور 600 نفر از متقاضیان که کارت آزمون دریافت کرده بودند، در شهر مشهد مقدس برگزار شد.

شیریان اظهار کرد: از بین شرکت کنندگان در آزمون، پس از مصاحبه‌های حضوری و تخصصی بین 290 تا 300 نفر به صورت قطعی جذب کار در هتل مذکور خواهند شد.

وی گفت: این نخستین بار درکشور است که بخش خصوصی در بالاترین سطح استانداردهای روز به برگزاری آزمون تخصصی در صنعت هتلداری کشور اقدام کرده است.
شیریان افزود: گروه بین المللیهتل‌های رکسان به عنوان مشاور شرکت سمگا قبل از شروع کار نیروهای قطعی جذب شده، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی مقطعی با هماهنگی شرکت کاراد به صوت تئوری و عملی برای آنان خواهد کرد.

شیریان گفت: هتل 5 ستاره قصرالضیافه مشهد با عنوان هتل قصرالضیافه رکسان مشهد در 5 طبقه دارای 224 اتاق و بیش از 466 تخت دارد.

گروه بین‌المللی هتل‌های رکسان زیر نظر شرکت "گروه سرمايه‌گذاری ميراث فرهنگی و گردشگری ايران" سمگا " وابسته به گروه مالی گردشگری فعالیت می‌کند.


کد مطلب: 83645

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/83645/اشتغال-کار-300-نفر-هتل-قصرالضیافه-رکسان-مشهد

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com