۰
عمده‌ترین درآمدی که «به پرداخت ملت» در آذرماه به ثبت رساند متعلق به بخش «خدمات شارژ» بود که مبلغی بالغ‌بر ۱،۵۴۱ میلیارد ریال را از آن خود کرد.
به گزارش اخباربانک، شرکت به پرداخت ملت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های ثبت شده طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۲،۶۰۵ میلیارد ریال شناسایی کرد و درآمدی که از فروش و ارائه خدمات طی ۹ ماهه گذشته به دست آورد برابر با ۲۲،۸۹۳ میلیارد ریال بوده است.

میانگین درآمد ماهانه شناسایی‌شده شرکت به پرداخت ملت در ۸ ماه گذشته نیز برابر با ۲،۵۳۵ میلیارد ریال بود و درآمد حاصل‌شده در آذرماه سال جاری ۳ درصد بیشتر از میانگین درآمد‌های طی ۸ ماه گذشته بود.

درآمدی که "پرداخت" در آذرماه توانست از خود بر جای بگذارد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش درآمد را شاهد بود و درآمد‌های شناسایی شده به پرداخت ملت از ابتدای سال مالی جاری تا پایان آذرماه ۱۴۰۰ در مقایسه با سال گذشته رشد ۱۵ درصدی طی ۹ ماهه گذشته روبه‌رو بود.

عمده‌ترین درآمدی که «به پرداخت ملت» در آذرماه به ثبت رساند متعلق به بخش «خدمات شارژ» بود که مبلغی بالغ‌بر ۱،۵۴۱ میلیارد ریال را از خود بر جای گذاشته و در مقایسه با سال گذشته نزدیک به ۱۳ درصد افزایش را به همراه داشت و درآمدی که "پرداخت" در بخش «خدمات شارژ» از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه سال جاری به ثبت رسانده نزدیک به ۱۳،۴۴۹ میلیارد ریال بوده است.
 
https://akhbarbank.com/vdchv-n6.23nxzdftt2.html
تازه ترین اخبار