۰
۱
بانک ایران زمین در تازه ترین طرح خود و با هدف عملیاتی کردن و واقعی ساختن عبارت "احترام به مشتری"، طراح انتخاب را به مرحله اجرا گذاشته است تا بدین ترتیب نوعی دموکراسی را در بحث بانکداری به منصه ظهور رسانده باشد.
بانک ایران زمین ، احترام به مشتری را معنا کرد
به گزارش اخباربانک، در این طرح که دست مشتری را در دریافت تسهیلات بازگذاشته است و مشتری می تواند نوع و شکل دریافت تسهیلات را بر اساس نیاز و توانایی خود انتخاب کند، تکریم و احترام به مشتری و نیازهای وی به معنای واقعی تبلور پیدا کرده است.

به گفته کارشناسان، تکریم و احترام مشتری، نخستین گامی است که باید از سوی ارائه کنندگان خدمت به مشتریان که بانک ها از مهم ترین آنها هستند برداشته شود. به عبارت دیگر امروزه مشتریان بانک ها با حق انتخاب‌های متنوعی روبه رو هستند و ممکن است با کمترین ناملایمتی از یک بانک روی برگردانده و بانک دیگری را برای همکاری انتخاب کنند. 

بر این اساس، بانک ایران زمین که این مهم را دریافته و احترام عملیاتی یا به عبارتی اجرای دموکراسی بانکی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده، در گام جدید خود، به اجرای طرح انتخاب در زمینه اعطای تسهیلات همت گمارده است تا مشتریان در دریافت مهم ترین و پرکاربردترین خدمت بانکی که همان دریافت تسهیلات است، آزادی عمل پیدا کنند و این بار متناسب با داشته های خود، نوع و شکل دریافت تسهیلات را برگزینند.

کارشناسان معتقدند که افزایش تعداد مشتریان، دستیابی به سود بیشتر در ازای ارایه خدمات با کیفیت و جذب و حفظ مشتریان از دغدغه‌های مستمر شرکت‌های خدمت‌رسان و از جمله بانک ها است و در این میان بانک هایی موفق‌تر خواهند بود که مشتری را جزو سرمایه با ارزش خود دانسته و با همین رویکرد، وفاداری به مشتریان و درک و تشخیص درست نیازها و انتظارات آنها را لازمه بقا و موفقیت مجموعه خود بدانند.

بانک‌ها به عنوان مجموعه‌های مهم در اقتصاد ایران با توجه به نوع فعالیت خدمت‌محور خود باید توجه ویژه‌ای را به مشتریان خود داشته باشند و با شناسایی نوع نیاز و راه های تقویت حق انتخاب و همچنین افزایش سطح تکریم مشتریان، سطح وفاداری و چسبندگی آنها را به بانک افزایش دهند.

در این راستا، بانک ایران زمین یکی از گام های مبتکرانه، خلاقانه و در عین حال مشتری مدارانه را برداشته است تا به نوعی آغازگر واقعی سازی احترام به سلیقه و انتخاب مشتری باشد.

بانک ایران زمین که پیش از این طرح های مبتکرانه ای را به مرحله اجرا گذاشته است در طرح انتخاب، مشتریان را مختار ساخته است تا با افتتاح حساب حداقل به مبلغ 50 میلیون ریال، تاسقف یک میلیارد ریال با امکان واریز و برداشت، دریافت و نرخ سود سالیانه را از 10 تا 18 درصد به دلخواه انتخاب کنند. 

حداقل مدت رسوب سپرده کوتاه مدت در این طرح سه ماه تعیین شده است که محاسبه میانگین سپرده از تاریخ شروع طرح خواهد بود ضمین این که امکان واریز و برداشت از سپرده نیز برای طرح درنظر گرفته شده است.

حداکثر مدت زمان استفاده از میانگین ایجاد شده به منظور دریافت تسهیلات دو ماه تعیین شده و اخذ وثیقه در طرح انتخاب هم طبق دستور العمل، مقررات و سیاست های اعتباری بانک ایران زمین خواهد بود  ضمن این که سایر شرایط افتتاح سپرده و تسهیلات نیز طبق قرارداد در زمان پرداخت تسهیلات به مشتری اعلام خواهد شد.

در طرح تسهیلاتی انتخاب که  از ابتدای دی 1400 به مدت یک سال اجرایی شده است، مشتریان این بانک خصوصی قادر خواهند بود که علاوه بر تامین نیازهای مالی خود تا سقف یک میلیارد ریال، با توجه به نیاز و توانایی خود نوع و شکل دریافت تسهیلات را نیز به دلخواه خود انتخاب کنند و بدین ترتیب علاوه بر کاهش ریسک بانک، مشتری نیز در تامین نیاز مالی و همچنین بازپرداخت اقساط تسهیلات دچار مشکل نخواهد شد.

این گزارش حاکی است، علاقمندان برای استفاده از امکانات طرح انتخاب می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت بانک ایران زمین به نشانی اینترنتی www.izbank.ir و یا یکی از شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند یا در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با شماره 02124809 مرکز ارتباط با مشتری بانک ایران زمین تماس بگیرند.
https://akhbarbank.com/vdcaimna.49neo15kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
از مسولان بانک ایران زمین درخواست میشود قرعه کشی بر روی حساب های قرض الحسنه خود را خارج از باشگاه مشتریان انجام دهند
تازه ترین اخبار