۰
رئیس قوه قضائیه با اشاره به عدم روال عادی بورس و ذهنیت بروز تخلف ضمن دستور به سازمان بازرسی برای پیگیری این موضوع گفت: اگر تخلف و جرمی صورت گرفته به هیچ وجه قابل بخشش و اغماض نیست.
دستور ورود سازمان بازرسی برای بررسی وضعیت بورس و شفاف سازی
به گزارش اخباربانک، غلامحسین محسنی اژه ای در جلسه شورای عالی قوه قضائیه با اشاره به اهمیت رسیدگی به وضعیت بورس گفت: مسئله بورس از سوی سازمان بازرسی و دادستان کل در گذشته دنبال شده اما کفایت نمی کند و بسیاری از موضوعات اگر یک‌بار دنبال شوند و سپس رها شوند به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

وی افزود: قرائن و شواهد این گونه حکایت می‌کند یک روال عادی و متعارف در بورس رقم نمی خورد. بنابراین بار دیگر رسیدگی به این موضوع درخواست می شود. دستور مکتوب هم به رییس سازمان بازرسی ابلاغ شد تا گزارشات قبلی را به روز کرده و این موضوع را پیگیری و تعقیب کند. اگر تخلف و جرمی صورت گرفته به هیچ وجه قابل بخشش و اغماض نیست.

این مقام مسئول ادامه داد: تعداد کثیری از مردم اعتماد کردند و پول را وارد بورس کردند و حالا متضرر شده اند. بخشی از این ضررها در بورس طبیعی است زیرا باید آموزش می دیدند و توجه و رعایت می کردند اما به هر صورت بسیاری از افراد تقریبا کل دارایی را وارد بورس کردند و با مشکل جدی مواجه شدند.

محسنی‌اژه‌ای تصریح کرد: بنابراین بازرسی کل به گزارش‌های قبل اکتفا نکنند و این موضوع را بصورت جدی دنبال کند. دادستان کل هم این موضوع را رها نکند و در شورای عالی بورس و سایر جلسات مجدد آن را پیگیری کنند. اگر مشخص شد هیچ اشکالی هم وجود نداشت باز هم برای مردم بصورت شفاف روشن شود. در حال حاضر برای مردم این ذهنیت وجود دارد که تخلفاتی صورت گرفته است.
https://akhbarbank.com/vdcdzf0j.yt0sx6a22y.html
تازه ترین اخبار